• Anonym (funderar)

vad tycker ni om förstorade bröst

hejsan i vårvädret
    Har en liten fundering till er homo/bi tjejer.
    Vad tycker ni om förstorade bröst? Nu menar jag normala och inga himla silikonbomber.

• Svar på tråden vad tycker ni om förstorade bröst
  • juliariiel

För mig det spelar ingen roll vilken bröst storlek min partner har. Bröst är bröst, alla är fina :)

• Anonym (Bilist)

Jag gillar inte inlägg.

• Anonym (Jag har:-))

Jag har inlägg, men det är inget som vare sig syns eller känns. Så min uppfattning är att är det bara snygga bröst så spelar det ingen roll om det är pga inlägg eller inte.

• Älvan85

Bitjej :O)
    Tycker det är vackrast med naturliga tuttar!
    A - C kupa är nog det jag gillar mest.....

• Licens To Kiss

Jag gillar upp till C. Tycker stora bröst är groteska. Klart att jag har hållt på med stora bröst men inget som är tändande.

• Anonym (Från a-till c)

Jag har koksaltlösninginlägg. Och mina bröst både ser och känns naturliga. Det tycker även  min man.

• CookieKaka

Själv så älskar jag bröst och tycker det är jättehärligt att gosa med stora fina tuttar......... Naturliga eller förstorade spelar ingen roll.......... Men jag föredrar fasta om jag får välja fritt.........

• Thaleya

Får man svara om man inte är bi eller homo?
    Tycker de flesta storlekar är vackra tänder dock inte på uppenbart fejkiga tuttar. Allt från AA till F är sexigt!

• Neko
    Älvan85 skrev 2009-04-28 18:46:51 följande:
    Bitjej :O) Tycker det är vackrast med naturliga tuttar! A - C kupa är nog det jag gillar mest.....
    Håller med, och är också bitjej.
  • Anonym (pp)

helt klart naturliga bröst för min del.allt från c till hur stort som helst;) tänder tyvärr inte på små taxlappar och vändstekta ägg. men som tur är har vi alla olika smak.så det finns alltid någon åt oss alla.

• Strawberrys83

Jag har inlägg. Mentors Runda Högprofil under muskeln.
    Ångrar inte en sekund att jag gjorde det!

• Clobberella

Jag föredrar äkta vara. Fejk kan vara snyggt med kläder på (om de inte är för stora) men utan kläder ser det bara... FEJK ut. Hellre riktiga bröst som inte är perfekta!

• Anonym (bibrud)

Har bara sexat med tjejer med naturliga, men har känt på några med inlägg i, och jag föredrar naturliga, men skulle aldrig rata en tjej bara för att hon har inlägg.

• Clobberella

Anonym (bibrud) skrev 2009-07-15 10:13:26 följande:

men skulle aldrig rata en tjej bara för att hon har inlägg.
    Samma här, man ratar ju inte någon enbart pga att brösten inte är jättesnygga.
  • djarumi

Får säkert en massa skäll för det här eftersom jag varken är en homo/bi-kvinna men måste ju bara kommentera det här med bröst. Ämnet ligger mig varmt om hjärtat ;) Bröst i alla dess former och storlekar är helt enkelt underbara, vackra och sensuella. Föredrar naturliga bröst som är mer än en handfull (C/D) men givetvis deppar jag inte ihop över opererade bröst heller. Det viktigaste är ju att kvinnan ifråga mår bra med sig själv och, hoppas jag, enbart har gjort ingreppet för sin egen självkänsla och inte för att killar ska tycka att hon är sexigare.

• 2barnsmamma85

jag älskar fejk tuttar. dock inte fööör stora typ pamela stora. men lagom stora, silikonbröst älskar jag! annarsfunkar små fasta naturliga bröst oxå men absolut inte stora naturliga, gillar inte hänget som blir då. har själv fejk tuttar

• honkie

tycker varken bu eller bä.
    bara synd att så många inte är nöjda med sina naturliga tuttar. förresten, stora sillisar med konstiga bristningar över hela tuttarna går fetbort.

• puss

"åh det bara SYNS inte att det är fejk", nähä, det var ju 40 000 i onödan då.
    eller?

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Skillnad

Jag tycker fejkade bröst är en enorm turnoff oavsett storlek... känns inte sexigt eller attraktivt alls att hon opererat in något främmande i sin kropp för att känna att den duger. Föredrar i alla lägen naturliga, från taxöron till fasta uppnosiga. Fast riktigt stora är jag inte så förtjust i.

• Anonym

Jag älskar stora tuttar! Med eller utan fyllning. Små bröst går bort haha

Svar på tråden vad tycker ni om förstorade bröst