• Lin001

Lekhus med rutch-kana?

Hej,
    jag letar efter ett lekhus att ställa på tomten till min 3-åring men har inte hittat något som verkar bra till rimligt pris. Jag hade tänkt mig lite mer än bara en gungställning. Kanske ett litet hus med en liten rutch-kana eller liknande. Är det någon som har tips om var jag kan hitta något bra? Att bygga själv är inget alternativ...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-02 21:41
    Är det någon mer som har någon bra tips?

• Svar på tråden Lekhus med rutch-kana?
  • Tinnys

Hornbach hade förra året en jättefin, tyvärr har de ingen bra hemsida.

• black dawn raise
    Lin001 skrev 2009-04-19 13:37:34 följande:
    Hej,jag letar efter ett lekhus att ställa på tomten till min 3-åring men har inte hittat något som verkar bra till rimligt pris. Jag hade tänkt mig lite mer än bara en gungställning. Kanske ett litet hus med en liten rutch-kana eller liknande. Är det någon som har tips om var jag kan hitta något bra? Att bygga själv är inget alternativ...
    vi har ett som mina föräldrar köpte på rusta..eller om det var jula...
    nån av dom affärerna..
    kan lägga upp en bild i mitt galleri så får du se hur det ser ut.. det gick på 4 tusen
    och till det kan man köpa ännu flera sektioner om man vill sen.

mina barn har jättekul i den lekställningnen
    när får jag tillbaka min kropp??
  • black dawn raise
       gungställningen är fäst bakom ryggen på min son.. det här var under byggandet:)
    så är det 2 medföljande gungor oxå.. där under har jag grävt ur och fyllt med sand så de har en liten sandlåda under.. sen har dom en jättestor sandlåda mellan huset och garaget..men de fick en liten extra:)
    när får jag tillbaka min kropp??
Svar på tråden Lekhus med rutch-kana?