• Baba Screetch

    Samtal från postkodlotteriet...

    Ville bara kolla om detta hänt nå´n annan...

    Jag hade fått ett samtal idag som jag missat o när jag kollade upp det så var det från Postkodlotteriet.
    De har ringt 3-4 ggr i veckan som var, men eftersom jag trodde det var nå´n försäljare så har jag inte kollat upp numret förrän idag, då jag blev för nyfiken.

    Jag skulle gå in på hemsidan o rätta min lott men hade bara vunnit 150:- o de ringer de ju inte ut för...
    För det har jag vunnit en gång innan, o då betalade de bara ut summan...

    Nå´n som kan ha en aning om varför jag fått så många samtal?

    Jag ska ringa dom imorgon, men jag blir ju nyfiken nu ju


    Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • Svar på tråden Samtal från postkodlotteriet...
  • aihpoz

    Dom ringde till min syrra i onsdags och sa att dom dragit våran pappas postkod..kom och överraskade honom samt spelade in i fredags,vann 100.000kr! Sänds på fredag den 24:e..dom hade ringt 2ggr innan hon svarade..Dom ringer ju oftast inte till den som vunnit utan till nån anhörig..så det kanske är nån i din familj som vunnit..


    ~* Liam *~
  • nöjdmamma

    Dom ringde hos oss oxå, och vi har oxå vunnit 150kr i mars, men det var inte därför, utan det ska vara nåt jätte-utlottning igen och dom undra om vi ville köpa en till lott för den vinsten, bara för denna gång.
    Så det kan ju vara det dom ringde er för också, att erbjuda att köpa mer lotter inför den stora dragningen igen.

  • Baba Screetch
    aihpoz skrev 2009-04-19 18:43:19 följande:
    Dom ringde till min syrra i onsdags och sa att dom dragit våran pappas postkod..kom och överraskade honom samt spelade in i fredags,vann 100.000kr! Sänds på fredag den 24:e..dom hade ringt 2ggr innan hon svarade..Dom ringer ju oftast inte till den som vunnit utan till nån anhörig..så det kanske är nån i din familj som vunnit..
    oj vad spännande, jag tror mamma o "pappa" har lotter... tyvärr inta farmor, så det är ju om det kan vara dom isåfall

    Spännande isåfall
    Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • Baba Screetch
    nöjdmamma skrev 2009-04-19 18:46:04 följande:
    Dom ringde hos oss oxå, och vi har oxå vunnit 150kr i mars, men det var inte därför, utan det ska vara nåt jätte-utlottning igen och dom undra om vi ville köpa en till lott för den vinsten, bara för denna gång.Så det kan ju vara det dom ringde er för också, att erbjuda att köpa mer lotter inför den stora dragningen igen.
    OK, då kanske det var det var ju roligare med alternativet innan ju:-P

    men det har ju varit nå´n mer så´n megadragning sen jag gick med o då har de inte ringt, så jag får väl hoppas att nå´n släkting vinner istället då
    Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • levandecharader

    Har du fått veta varför dom ringde till dig TS?

  • Greven1234

    Dom ringer hela tiden även om man inte vinner och vill sälja mera lotter. Bara blufföretag.

    Har varit med i ca 10 år och betalat över 30,000kr har vunnit en bok och 2x 500kr gå inte med

    I detta bluffbolag. Fast jävligt svårt att gå ur och det vet dom om.????????

Svar på tråden Samtal från postkodlotteriet...