• Långväntan

Ni som har blivit gravida efter FET..

Hej, jag undrar om ni som blivit gravid efter ett FET om det var ostimulerat eller stimulerat? På vilket försök lykades ni?

• Svar på tråden Ni som har blivit gravida efter FET..
  • smurfen08

Mer sånt här Nu fick men lite mer hopp! Grattis till tjejen!

MirandaNallen skrev 2009-04-24 21:51:51 följande:
    Har inte läst hela tråden, men vill dela med mig av lite hopp Vi gjorde 3 st icsi som misslyckades. På vårt första ostimulerade fet lyckades vi bli gravida och nu har vi en liten tjej här hemma.
  • ninisen

Har två tjejer efter två ostim. fet!!! För mig har det helt klart funkat bäst i naturlig cykel..

• MirandaNallen

Då håller vi tummarna!

• smurfen08

Spännande och grattis (eller vad man säger ) Håller tummarna!!!!

Långväntan skrev 2009-04-28 18:10:50 följande:
    ååå vad kul att höra. Idag har jag blivit en ruvare på en ostimulerad cykel.
  • smurfen08

åh, då hopppas jag att det är samma för mig! Grattis till dina 2tjejer

ninisen skrev 2009-04-28 17:15:21 följande:
    Har två tjejer efter två ostim. fet!!! För mig har det helt klart funkat bäst i naturlig cykel..
  • sam77

Vad härligt att läsa era positiva inlägg Mirandanallen och Ninisen!
    Jag fylls av hopp och glädje för eran skull!
    Fick ett ostim FET insatt igår och inbillar mig att jag känner av det redan
    Men så kan det säkert inte vara...

KRAM

• smurfen08

Hej Sam77. Då är vi på samma dag! jag fick oxå ett ägg igår (ostim FET) . haha, inbillar mig såklart massor!

Har du förresten fått vaggisar/progesteron? Jag har ju kvar sedan ET men läkaren sa att jag inte behövde ta dem nu men kanske kan vara bra ändå?

am77 skrev 2009-05-12 11:42:11 följande:
    Vad härligt att läsa era positiva inlägg Mirandanallen och Ninisen! Jag fylls av hopp och glädje för eran skull! Fick ett ostim FET insatt igår och inbillar mig att jag känner av det redan Men så kan det säkert inte vara... KRAM
  • sam77

Hej smurfen08!
    Vad kul att vi är i samma situation! Jag startade just en tråd för oss.
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m43874740.html

Gå gärna med där!

Jag har oxå tänkt tanken om vaggisar (har oxå hemma) men jag kommer gå efter läkarens rekommendationer så att man inte behöver tänka på att man kanske gjorde fel sen...

Lycka till!

smurfen08 skrev 2009-05-12 11:55:32 följande:
    Hej Sam77. Då är vi på samma dag! jag fick oxå ett ägg igår (ostim FET) . haha, inbillar mig såklart massor! Har du förresten fått vaggisar/progesteron? Jag har ju kvar sedan ET men läkaren sa att jag inte behövde ta dem nu men kanske kan vara bra ändå?
  • smurfen08

haha, du läste mina tankar - precis så tänkte jag oxå att om jag tar vaggisarna och det "skiter" sig så kommer jag skylla på dem antagligen och tar jag dem inte kommer jag undra tvärtom . Men jag kommer nog inte ta dem, läkaren sa ju att jag inte behövde!

Jag letar mig in i andra tråden!

sam77 skrev 2009-05-12 12:01:23 följande:
    Hej smurfen08! Vad kul att vi är i samma situation! Jag startade just en tråd för oss. www.familjeliv.se/Forum-7-134/m43874740.html Gå gärna med där! Jag har oxå tänkt tanken om vaggisar (har oxå hemma) men jag kommer gå efter läkarens rekommendationer så att man inte behöver tänka på att man kanske gjorde fel sen... Lycka till!
Svar på tråden Ni som har blivit gravida efter FET..