flickvän 18 år äldre än mig...
Jag måste bara få skriva av mig!!
Jag har för ca 3 månader sedan träffat en helt underbar kvinna! jag bodde med min sambo som jag varit med i 10 år och har en dotter på 3 år. Nu har jag lämnat allt för en KVINNA!!
Allt känns så enormt underbart och jag ångrar mig verkligen inte det minsta. Jag älskar den här kvinnan så otroligt mycket, hon får mig att må så otroligt bra. MEN alltid dessa MEN.
Jag börjar tänka på vår ålderskillnad hon blir 45 och jag är 27, det är stor skillnad, idag känner vi inte av den skillnaden alls men tänker på framtiden. Min dotter avgudar min flickvän (hon vet inte att hon är det och vi gör aldrig något framför henne) men hon hälsar på oss och vi gör roliga saker ihop med min dotter. Sedan allt som jag förstört med min dotter, rivit upp henne från tryggheten med sin mamma och pappa på samma ställe, har sådana skuldkänslor att hon ska behöva gå igenom det här. Men hur mycket ska man själv offra för barnet?
Nu börjar jag även tänka på framtiden med min dotter, vad kommer alla säga till henne din mamma är lesbisk, hur ska man hantera allt! älskar min kvinna så enormt men dessa MEN!! vad gör man av dom?!?!