Hjälp mig acceptera att han haft sex med en 17-åring
Jag och min sambo hade ett uppehåll under 6 mån. Under tiden träffade vi båda andra, men det som stör mig är att han bl.a träffade en 17-åring och hade sex med henne.
Vi är båda i 30-årsåldern och har barn ihop, så jag vill verkligen att det ska funka mellan oss!
Historien kring 17-åringen är iaf att han raggade upp henne på en Internetsida. Hon hade uppgett att hon va 18 där eftersom man är tvungen att va myndig på den sidan.
Han bjöd med henne + några kompisar på en fest men inget hände den gången.
Någon vecka senare träffades dom igen och han bjöd henne på restaurang, men när dom är på väg in berättar hon att hon bara e 17, och att hon inte får dricka alkohol. Men dom testar att beställa vin och det går bra. Senare avslutas kvällen med att dom har sex.
Några veckor efter träffas dom igen och har sex en gång till.
Sen rinner allt ut i sanden och och dom träffas inte mer.
Anledningen att jag vet detta är att vi bestämde oss för att försöka igen och då ville vi starta om genom att va helt ärliga mot varann, så han vet om vad jag gjort udner tiden också.
Hur som helst så kan jag inte acceptera att han gjort det här! Jag har en väldigt öppen syn på sex men är det nåt jag inte tål så är det killar som har sex med unga tjejer eller med prostituerade. Den typen av killar äcklar mig så otroligt mycket.
Samtidigt älskar jag honom och jag vet att jag kommer älska honom resten av mitt liv, och jag vill verkligen försöka förstå hans val. Men det enda jag kan komma fram till är att han är precis lika svinig som alla andra killar.
Jag har alltid tyckt att han varit en bra kille med bra moraliska åsikter men nu har den bilden försvunnit helt.
Som ni förstår så vill jag alltså få lite stöd och andra vinklar som gör att jag kan acceptera det här, för jag vill som sagt leva med honom.
Så har ni några tips eller ideér så dela med er!
Ni som tycker att jag ska lämna honom för gott behöver inte kommentera, för dom åsiktena har jag redan själv, men vill försöka komma över dom!