Är det sant?
Har plussat idag på min 9:de ruvardag. Kände i hela kroppen att något inte var normalt så jag tog ett gravtest som visade positivt.
Kan jag lita på det i ett sånt här tidigt skede?
:)
Har plussat idag på min 9:de ruvardag. Kände i hela kroppen att något inte var normalt så jag tog ett gravtest som visade positivt.
Kan jag lita på det i ett sånt här tidigt skede?
:)
Åå grattis!!
Vilka symptom?
Illamående, hungerskänslor, att nått levde rövare inne i mig hela tiden och bara en känsla av att jag hade lyckats.
Känns lite konstigt bara, jag och min man har försökt att bli gravida i över fem år och lyckades tydligen nu på första IVF försöket
Jag vet en tjej som testade på RD 9 och har nu en dotter på 10 mån. Själv så vågade jag inte testa förrens 14 dgr efter ÄLsprutan(det sägs att det tar 14 dgr för ÄL sprutan att gå ur kroppen) så jag skulle testa om några dagar igen men jag vågar mig ändå på att säga GRATTIS!!!
Hmmm är idag 13 dagar sedan jag tog ÄL sprutan så jag får kanske testa imorgon då :P
Har testat två dagar i rad nu och plusset är starkade idag än vad det var igår.
Känns så overkligt bara.
Ja men då kan du nog lita på det men om jag vore du skulle jag ta ett till imorrn och ett till på officiell TD.
När jag tog mitt första test så var det ett svagt men tydligt + ,detta var på RD 14 sen tog jag ett på RD 16 och ett på officiell TD och på de sista testen kom + upp innan ens kontrollstercket kom upp.
Jag kan lägga in bild i galleriet om du vill..
haha, om jag känner mig själv kommer jag testa varje dag fram till TD. Har inte under fem år fått ett positivt gravtest så jag tror knappt att det är sant.... Men jag vågar inte hoppas förren det blir oficiell testdag.
Jag kan säga att man vågar inte hoppas då heller Det är klart att du ska lita på det, jag vet känslan att äntligen lyckas. Vi kämpade "bara" i 2 år så att få ett + efter 5 år kan jag inte föreställa mig.
Plusset är mycket starkare idag så jag vågar nog hoppas på det bästa
Grattis
10 dagar efter älsprutan
Grattis!
Grattis grattis grattis!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack så hemskt mycket alla, kan fortfarande knappt tro att det är sant :P
Vad glad jag blir för er skull! Hoppas på samma lycka för egen del någon gång men vi har 2 1/2 år kvar tills det gått fem år så om ni har orkat kämpa så orkar nog vi åxå.