• Mialid

Var kan jag hitta "Hoppa hoppa" - barnsång

Är det någon som vet vilka som har sjungit in en barnsång som går:

Hoppa, hoppa, hoppa, hoppa, hoppa
    Jag kan inte stoppa

Vi hörde den när vi gick på öppna förskolan och min lilla tjej älskade den. Nu sjunger jag den för henne, men det är ju alltid extra roligt med lite fartfylld musik till.

• Svar på tråden Var kan jag hitta "Hoppa hoppa" - barnsång
  • car
    Mialid skrev 2009-04-22 19:46:27 följande:
    Är det någon som vet vilka som har sjungit in en barnsång som går:Hoppa, hoppa, hoppa, hoppa, hoppaJag kan inte stoppaVi hörde den när vi gick på öppna förskolan och min lilla tjej älskade den. Nu sjunger jag den för henne, men det är ju alltid extra roligt med lite fartfylld musik till.
    åhh jag vet vilken du menar. De har den på min sons gymnastik

Ska försöka komma ihåg att fråga de som håller i gruppen - om du inte får svar på annat håll först
    ♥ ღ Älskade barn ღ ♥
  • mina1

Finns med på en cd jag har här hemma, bränd tyvärr så jag bara tror att den heter Klara färdiga gå. Kanske går att hitta med det namnet.

• car
    mina1 skrev 2009-04-22 20:03:09 följande:
    Finns med på en cd jag har här hemma, bränd tyvärr så jag bara tror att den heter Klara färdiga gå. Kanske går att hitta med det namnet.
    vad bra
    ♥ ღ Älskade barn ღ ♥
  • Multignutten

Finns på en skivsamling som heter Klara, färdiga gå. Finns på CDON:com för 119 kr...

• Mialid

Tack för svaren! Skivan är beställd från Ginza och borde komma imorgon så nu kan vi hoppa loss här hemma

Svar på tråden Var kan jag hitta "Hoppa hoppa" - barnsång