Visar ni er nakna framför era barn?
Ja, vad anser ni om den frågan?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-25 18:23
ÅLDER ska det ju vara

Ja, vad anser ni om den frågan?
ja absolut!! bada ihop är ju helkul tycker barnen för nån dag sen så sa min dotter 3år gammal till mig "ohh mamma vilken fin rumpa du har"
så jäkla go
Upp till en viss ålder. Jag brukar väldigt sällan visa mig naken för min mamma, och jag tror att någon gång i tonåren kommer jag inte vilja visa mig naken för mina barn heller (eller dom se mig naken för den delen).
Här är vi nakna och glada Men sonen är bara 5,5 än så länge och det kanske blir pinsamt sen... Men han vill att jag ska bada med han också ibland och det är ju kul, då tvättar han magen som lillasyster ligger i för det är vääldigt viktigt att den är ren
Ja jag visar mig naken, men min son ska alltid springa fram och nypa mig i brösten bara för att han vet att jag inte tål det Så därför händer det att jag undviker honom när jag e naken
Än så länge gör jag det. Äldsta barnet är snart sex år.
Jag bastade ihop med mina föräldrar fram till att jag började ta hem pojkvänner och bastade med dem istället, så jag har inga problem att visa mig naken för mina barn eller mina föräldrar heller för den delen.
Jag springer inte runt naken hemma, men om någon familjemedlem skulle komma in när jag badar eller duschar så gör väl inte det någonting.
Min son fyller 5 och jag kan visa mig naken och vi badar tom ihop ibland, men min kille klagar på detta och säger att jag skrämmer honom och att han kommer tro att alla tjejer ser så ut :P hahaha
Lika bra att han väntar med tjejer tills han är intelligent nog att förstå att alla inte ser likadana ut :P jag skrämmer honom så länge det går
Nej men kanske tycker jag att det börjar kännas konstigt snart, vem vet.
Jag svarade Ja, för att jag vill att sonen ska se det som något naturligt. Men det är som någon sa i ett av inläggen ovanför, vi springer inte omkring nakna hela tiden. Men jag vill att han ska ha en god kroppsuppfattning och tycka om sig själv och inte göra det till något "fult".
Här är vi nakna och det är inge konstigt alls. dottern är bara strax över 1.5år så hon bryr sig inte alls, även om hon brukar kika lite konstigt på pappa ibland :D
Inget konstigt hemma hos oss.Tjej 11 kille 13 o jag sover nakana o då blir det naturligt att se varann nakna varje dag Så inga som helst problem förstås
Inget konstigt hemma hos oss.Tjej 11 kille 13 o jag sover nakana o då blir det naturligt att se varann nakna varje dag Så inga som helst problem förstås
Jag och min mamma går och simmar ihop och då är vi nakna i omklädningsrummet. Jag kommer nog alltid att kunna visa mig naken för mina närmaste.
Ja jag visar mig naken, men min son ska alltid springa fram och nypa mig i brösten bara för att han vet att jag inte tål det Så därför händer det att jag undviker honom när jag e naken
ja, jag är uppvuxen att nakenhet är nått naturligt och inte konstigt
Jag har sett bägge mina föräldrar nakna även om som vuxen
Ja, vid någon ålder kommer hon säkert tycka att jag är pinsam om jag kliver omkring naken i lägenheten, men eftersom jag har en dotter kommer hon ju säkert se mig naken i omklädningsrummet till badhuset och så ungefär hela livet.
Klar visa mig naken det är ju naturligt istället för att gömma sig tänk om din dotter alldrig skulle får se pappa naken och vet att flickor har snippor sen som 10 åring ser hon pappa i mistag lite och frågar av mamma, mamma vad har pappa mellan benen jag såg ingen snippa som du och jag jag tyckte det såg ut som en typ korvliknande sak som en bajskorvsstump men annan färg än bajs förståss där inte som en springa som vi flickor har där