• Hormonermedhumör

Efter 2.5 år är vi ÄNTLIGEN gravida :D !!!

Det är helt ofattbart !

Efter 2.5 år av försök, PCO-diagnos, låg ämnesomsättning, Provera/Gestapuran och 3 kurer Pergotime är vi ÄNTLIGEN gravida :D !

Fick tydligt PLUS på BIM...

• Svar på tråden Efter 2.5 år är vi ÄNTLIGEN gravida :D !!!
  • Tindragull

Trots att jag inte känner dig alls blir jag verkligen glad för er skull.
    Hade själv väldigt svårt att bli gravid, så jag vet precis hur lycklig du är just nu!

GRATTIS!

• madde1983

GRATTIS!!!!!!!!!! önskar er lycka till. ****kram*****

• Hormonermedhumör
    Tindragull skrev 2009-04-25 19:08:49 följande:
    Trots att jag inte känner dig alls blir jag verkligen glad för er skull.Hade själv väldigt svårt att bli gravid, så jag vet precis hur lycklig du är just nu! GRATTIS!
    Det värmer ska du veta :D ! Är i så stor chock fortfarande. Det ordet som skulle kunna beskriva det jag känner är nog inte uppfunnet ännu !

Visst vi känner inte varandra på det "normala sättet" men jag tror man känner folk till viss del bara genom att dela liknande erfarenheter. En vän till mig blev gravid efter att ha kämpat massor å jag grät nog mer än hon ...för att jag visste ungefär hur jobbigt de haft det !
  • Tindragull
    Hormonermedhumör skrev 2009-04-25 19:11:14 följande:
    Det värmer ska du veta :D ! Är i så stor chock fortfarande. Det ordet som skulle kunna beskriva det jag känner är nog inte uppfunnet ännu !Visst vi känner inte varandra på det "normala sättet" men jag tror man känner folk till viss del bara genom att dela liknande erfarenheter. En vän till mig blev gravid efter att ha kämpat massor å jag grät nog mer än hon ...för att jag visste ungefär hur jobbigt de haft det !
    Jösses... Ja, man "känner" nog vissa på delade erfarenheter, för nu sitter jag ju här med tårar i ögonen och är så GLAD!
    Njut nu! Det är ett äventyr!
  • Hormonermedhumör
    Tindragull skrev 2009-04-25 19:14:52 följande:
    Jösses... Ja, man "känner" nog vissa på delade erfarenheter, för nu sitter jag ju här med tårar i ögonen och är så GLAD! Njut nu! Det är ett äventyr!
    Var inte meningen att få dig att gråta men uppskattar gesten ! Största chocken var att jag fick ett så tydligt plus på det jag tror var BIM-dagen utan att ens använda morgonurin...trodde inte ens att vi hade lyckats denna gången !
  • Sessan4

Grattis TS, man skall aldrig ge upp {#lang_emotions_wink}

~* Snälla, stanna hos mig *~
  • Hormonermedhumör
    Sessan4 skrev 2009-04-25 19:18:59 följande:
    Grattis TS, man skall aldrig ge upp
    Nä det är ju uppenbart såhär i efterhand. Hade dessutom ÄL mitt under influensan då jag mådde som sämst med 39.4 i temp och lyckades ändå bli gravid ! Ska man behöva bli däckad i influensa för att bli gravid eller ?! Tydligen...fniss...

Ett smärre mirakel bara att man ens orkade ha sex överhuvudtaget :P !
  • versan

Hehe... Grattis
    Vet precis hur det är jag har samma diagnos & för oss tog det 8år innan vårt lilla mirakel kom.
    Nu är hon 3år och man fattar inte vart tiden tar vägen.
    Så njut av varje sekund.
    Hihi... när dottern föddes så trodde jag att åhh vad det kommer ta länge innan hon är 3 men nu sitter man här i efterhand och undrar VAD HÄNDE... Vart tog småbarnstiden vägen. så njuuuut.... det går i rekordfart.

• Hormonermedhumör
    versan skrev 2009-04-25 19:26:26 följande:
    Hehe... Grattis Vet precis hur det är jag har samma diagnos & för oss tog det 8år innan vårt lilla mirakel kom.Nu är hon 3år och man fattar inte vart tiden tar vägen. Så njut av varje sekund. Hihi... när dottern föddes så trodde jag att åhh vad det kommer ta länge innan hon är 3 men nu sitter man här i efterhand och undrar VAD HÄNDE... Vart tog småbarnstiden vägen. så njuuuut.... det går i rekordfart.
    Jo jag kan tänka mig. Kan bara inte fatta att jag redan är i vecka 6 och att jag snart ska få se hjärtat slå ! På en vecka så har jag gått ifrån att vara helt ovetandes om att jag var gravid till att vara anmäld för information till förstföderskor på BM-mottagningen...fniss...kan ju bli "knäpp" för mindre...
Svar på tråden Efter 2.5 år är vi ÄNTLIGEN gravida :D !!!