• LadyViola

Fler ensamstående mammor m barn i 4-5års-åldern i Göteborg?

Hej!
    Jag är en nyligen separerad mamma (35 år) och har två barn som blir fem i höst och vi skulle tycka det var trevligt att träffa andra i samma situation...

Finns ni i Göteborg? Vore trevligt att hitta på nåt ihop...

Hör av er!!!

• Svar på tråden Fler ensamstående mammor m barn i 4-5års-åldern i Göteborg?
  • ensamstående mamma till 2

Jag bor i Göteborg med mina 2 tjejer som är 2½ o 5½ år gamla.Har varit själv i 2 år.
    Var i Göteborg bor du??

• LadyViola

Kul! Vi bor i Östra Göteborg, i Örgryte. Ni då?

• ensamstående mamma till 2

Vi bor i Hisings-kärra.

• Kriktor

Hej!

Jag bor vid Vågmästareplatsen, Hisingen med min son son är 5 år. Vi skulle gärna träffa andra mammor med barn i samma ålder!

• Bobline

Hej, har 2 tjejer på 5½ år o vill gärna ha kontakt med andra i samma situation.

• Ariel72

Hej!
    Skulle vilja återuppliva denna tråd då jag fortfarande befinner mig i samma situation.
    Jag är 37, är ensamstående mamma till en tjej på snart 6 år. Alla mina vänner har familj och därför letar jag efter nya vänner som också är ensamstående och skulle vilja umgås antingen tillsammans med våra barn eller själva (när/om man är "barnledig").

Någon mer som vill ses på Plikta i Slottskogen eller ta ett glas vin på nån uteservering?

• Curlingmorsan

Jag bor i Kungsbacka men säger hej ändå. :) Har en dotter på 5 1/2år och en son på 3år. 

Ebba & Felix mamma
  • Jannica10

Jag säger oxå hej!

Är en ensamstående mamma sen 2 år tillbaka. Har två söner som nu till sommaren blir 3 resp. 7 år.
    Bor i Lerum.

• Den lilla onda

Hej!
    På väg att bli ensamstående mamma i Göteborg. Kommer inte här i från från början men har fast jobb så jag vill inte flytta "hem" till Norrköping. Har en dotter på två år, skulle vara kul med lite singelkompisar.

• annapanna111

Hej!
    Är 37 och bor i ett hus på landet, utanför GBG tillsammans med min dotter på 5½. Skulle vara trevligt med kontakt med andra ensamstående mammor i likn. åldrar
    Hör gärna av er! :)

• Ariel72
    annapanna111 skrev 2010-04-19 15:57:49 följande:
    Hej! Är 37 och bor i ett hus på landet, utanför GBG tillsammans med min dotter på 5½. Skulle vara trevligt med kontakt med andra ensamstående mammor i likn. åldrar Hör gärna av er! :)
    Var är "landet" för dig? Är det långt utanför Gbg?
  • Kriktor

Slottsskogen med barnen låter som en bra idé! Vilka mer vill följa med?

Svar på tråden Fler ensamstående mammor m barn i 4-5års-åldern i Göteborg?