• NenneN

Jag ska bli mamma!!Efter allt kämpande!!Är såå glad!

3 IVF, 2 FET, 4 missfall och nu är jag gravid i vecka 13.Gjort nupp idag och allt se så fint ut, de rör sig och vinkar och hoppar och dyker...ja..världens finaste bebisar!!!

Jag är så lycklig, äntligen är det VÅR tur!

Ber till gud att allt ska gå bra!!!

Skriver idag för det har äntligen trillat ner i mig, äntligen vågar jag slappna av!!!

• Svar på tråden Jag ska bli mamma!!Efter allt kämpande!!Är såå glad!
  • Miracle Cats

Grattis grattis skriver jag här också . Så roligt att höra ! ! !

• borkalito

Stort grattis, älskar historier som din. Att efter så mycket slit å tårar äntligen få lite luft under vingarna. Lycka till!

• NenneN

Tack alla snälla!!!!!försöker ge lite hopp till alal kämpare med, tycker det är viktigt, jag levde på dessa historier när jag var mitt i allat!

• Marline

Grattis! Vet hur det känns. Vi försökte i fem år med två ma under det första året. Trodde aldrig vi skulle få uppleva att få barn. Nu har jag en son på snart fem månader. Helt underbart! Verkligen jätte grattis!!

• NenneN
    Marline skrev 2009-05-07 10:08:10 följande:
    Grattis! Vet hur det känns. Vi försökte i fem år med två ma under det första året. Trodde aldrig vi skulle få uppleva att få barn. Nu har jag en son på snart fem månader. Helt underbart! Verkligen jätte grattis!!
    Grattis till dig med!!
  • Virrpirr

Grattis och gud vad roligt! Blir alltid lika rörd av såna historier!

• Jenni80

Hej!Bytat nick NenneN, nån har använt mitt nick och lösen på nåt sätt så jag har fått nytt konto

• FannyGioia

Jättestort grattis! Kan inte föreställa mig hur stort och fantastiskt det känns.

Svar på tråden Jag ska bli mamma!!Efter allt kämpande!!Är såå glad!