Tipps på bra bokklubbar?
Har ett barn på 2år 3mån och ett på 3mån. Vill ha tipps på bra bokklubb!
Har ett barn på 2år 3mån och ett på 3mån. Vill ha tipps på bra bokklubb!
Vi är med i diesneys barnbokklubb. Killen är ett år, och han kommer ha nytta av böckerna i många år. Jättefina böcker är det.
Barnens bokklubb och lilla svalan är mina tips. Barnens bokklubb tycker jag är bäst. Lilla svalan har ett litet annorlunda koncept. Man får hem en tidning med ett urval böcker för några månader framåt och sen ringer dom upp en frågar vad man vill beställa. Alltså ingen månadsbok som man måste avbeställa.
Jag tycker att barnens bokklubb är super! Man får alla klassiska barnböcker plus många nya bra
kråkes bokklubb tycker jag är kanon
vi svarade på ett reklamutskick vi fick med posten.
Vi var med i barnens bokklubb ett tag, men de hade så dålig kvalite´på böckerna så de gick sönder efter 2 min att vår dotter, 1½ år "läst" dem som t.ex Mollyböckerna med fina flikar att dra i. Höll inte för någonting och ett så pass litet barn läser inte alltid så försiktigt.
Vi gick med i Go boken från början när hon var pytteliten bebis och de böckerna håller än, rejälare kartong. Lite tråkiga var en del av böckerna, men kollar man vad varje bokpaket innehåller så kan man ju välja vilka man vill ha och inte ha.
och vilken bokklubb svarade ni på då?
Mitt tips är också Barnens Bokklubb - är med sen ett par år tillbaka. Där kan du hitta böcker för båda dina barn. Dom har ett stort utbud och många nyheter. Man får bra information genom medlemstidningen, matnyttig läsning för en själv.
Har fått hem första paketet från Disneys bokklubb. Klassiska härliga böcker och en cd-romskiva med varje bok. Verkar bra och böcker som funkar många år.
Ett litet inlägg... jag har gått ur de olika bokklubbar som jag provat på.. vi har upptäckt biblioteket.. kanon!
och sedan köper vi böcker på Adlibris istället, mycket billigare och fraktfritt ...
Biblioteket!
Sedan köper man favoriterna på bokus.
Många på FL dissar goboken men när man kom förbi tygböckerna har vi många roliga böcker därifrån.
jag har faktiskt upptäckt biblioteket jag oxå, kråkes böcker finns även där. så jag har sagt upp kråkes böcker nu. har alla böcker för barn upp till tre år. och har de flesta som är upp till 6 år, så de är med sorg som jag säger upp bokklubben. men jag sparar 160 kr i månaden på det. och dessutom har min dotter har börjat vilja läsa kapitelböcker nu.
sen har jag även sagt upp stora tv abbonemangen och vitaminer så där sparar jag 300 kr så nästa månad kommer jag att ha 400 kr mer. men de ska jag spara.