3 prickar = Pojke??
Var på UL håromdagen och då såg man tydligt 3 st prickar..
Är detta äggstockar eller är det så att det alltid är pojke när man ser 3 prickar??
Har en flicka sedan tidigare och där såg jag mer streck..
Var på UL håromdagen och då såg man tydligt 3 st prickar..
Är detta äggstockar eller är det så att det alltid är pojke när man ser 3 prickar??
Har en flicka sedan tidigare och där såg jag mer streck..
glömde att säga att prickarna ser dom bara när bebisen är rätt liten , fram tills vecka 26 säger dom (min BM) att könsorganen inte är fullt utvecklade
lindaMC: Hur tätt satt dina prickar? Prickarna som jag tyckte att jag såg på mitt UL satt riktigt tätt, kant i kant nästan i en trekant.
hejhej Nu har jag en bild på vår pojkes privata delar och visa upp, jag VET att dem prickarna ÄR könet då BM just då mätte njurbäckenet som ni kan se att det är 2 st mätstreck på vardera sida om könet, man ser även kissblåsan.
detta är en Pojke så därför förstår jag inte hur ngn säger att 3 prickar är flicka???
När vi väntade vår dotter för ca 3 år sen så gjorde jag UL v 19 och v 27 o då såg man 2 st streck, inte 3, dessutom såg det mer ut som 2 st apelsinklyftor, lite så..
denna UL bilden e tagen från vecka 19
Så långt ifrån varandra var inte de prickarna som jag såg, min bebis prickar satt kant i kant med varandra, alltså jätte nära.
mina prickar satt oxå nära tillsammans som en 3 kant . då sa bm att det var en tlicka med 3 prickar .
Skrållan 1978 . jag undrar bara i vilken vecka denna u bild är tagen? För jag tycker verkligen att man ser att det är en pojke och så såg det inte ut på mitt ultraljud i vecka 20. Bara nyfiken och speculerar i vad jag själv har sett på mitt u ljud...
Livet är underbart skrev 2009-05-16 17:34:48 följande:
hmm, jag såg könet som helgrått med en vit rund prick på toppen av könet, klitoris elr snopp tro? Vad tror ni?