• bananer är gula

    Scouter - töntarnas elit!

    Om min dotter någon gång kommer fram och säger att hon vill gå med i scouterna så kommer jag överväga att lämna över henne till en fosterfamilj. Vilken skam det skulle vara! Hur sexiga är scouter på en skala? Fan de är så töntiga och osexiga att de hamnar utanför skalan.

    Scouter är den gruppen människor som man har rätt att peka på medan man hånskrattar, de är de nördigaste av nördar!

    Ett ex till mig avslöjade att han varit med i scouterna som barn. Det var så han blev ett ex.

    Värst av allt är scouter som inte vet sin plats i samhället, som är kaxiga! Nej, de bör vara ödmjuka och försynta, och inte käftas med oss normala människor!

  • Svar på tråden Scouter - töntarnas elit!
  • Trileia
    Tecken skrev 2009-05-03 20:05:27 följande:
    Men det heter inte "tagg" på frimärken - det heter perforering! Här kan du läsa mer om frimärken och dess perforering: sv.wikipedia.org/wiki/Frim%C3%A4rke
    Tja vad vet jag.. jag är inte filatelist.
  • bananer är gula
    Trileia skrev 2009-05-03 20:08:11 följande:
    Tja vad vet jag.. jag är inte filatelist.
    Men det verkar Tecken vara... Pinsamt.
  • Tecken

    bananer är gula skrev 2009-05-03 20:10:00 följande:


    Men det verkar Tecken vara... Pinsamt.
    Ja, för det är ju inte så att tråden ligger i Sandlådan och jag har lagt till en massa smileys
  • bananer är gula
    Tecken skrev 2009-05-03 20:13:50 följande:
    bananer är gula skrev 2009-05-03 20:10:00 följande: Ja, för det är ju inte så att tråden ligger i Sandlådan och jag har lagt till en massa smileys
    Erkänn du är en av dem!!
  • Trileia
    Tecken skrev 2009-05-03 20:13:50 följande:
    bananer är gula skrev 2009-05-03 20:10:00 följande: Ja, för det är ju inte så att tråden ligger i Sandlådan och jag har lagt till en massa smileys
    Hur menar du nu?

  • Tecken

    bananer är gula skrev 2009-05-03 20:14:36 följande:


    Erkänn du är en av dem!!
    Jag erkänner ingenting. Däremot bekänner jag mig till den lilla, exklusiva skaran här på FL som kan Googla Där kan man få svar på allt, t ex vad taggarna på ett frimärke heter.
  • Trileia
    Tecken skrev 2009-05-03 20:15:34 följande:
    bananer är gula skrev 2009-05-03 20:14:36 följande: Jag erkänner ingenting. Däremot bekänner jag mig till den lilla, exklusiva skaran här på FL som kan Googla Där kan man få svar på allt, t ex vad taggarna på ett frimärke heter.
    Intresseklubben antecknar: Kom ihåg.. Google.se
  • bananer är gula
    Tecken skrev 2009-05-03 20:15:34 följande:
    bananer är gula skrev 2009-05-03 20:14:36 följande: Jag erkänner ingenting. Däremot bekänner jag mig till den lilla, exklusiva skaran här på FL som kan Googla Där kan man få svar på allt, t ex vad taggarna på ett frimärke heter.
    Äh, gå och stryk dina khakishorts du...
  • Fritidsmamman
    bananer är gula skrev 2009-05-03 16:46:10 följande:

    Dom klär sig som Hitler Jugend, det finns inget normalt med det!


    Hahahahahahahahaha! "Hitler Jugend"!
  • BaronenOst

    Nu har det gått cirka 9 år. Har TS blivit tillräckligt gammal för att få gå med i Scouterna än?

  • Jompa9

    Hittade just denna gamla tråd. Tänker shit är det verkligen vuxna föräldrar som skriver. Varför finns det inte lagar på vem som får skaffa barn. Och jag undrar hur det gått för TS barn.

  • quetzalcoatlus
    Jompa9 skrev 2021-05-19 09:45:08 följande:

    Hittade just denna gamla tråd. Tänker shit är det verkligen vuxna föräldrar som skriver. Varför finns det inte lagar på vem som får skaffa barn. Och jag undrar hur det gått för TS barn.


    Tråden ligger i sandlådan under Ironi och satir. Tror knappast TS var seriös.
Svar på tråden Scouter - töntarnas elit!