• Långväntan

Vilken dag fick ni plus på efter ett ostimulerat FET?

Vilkan dag fick ni plus och testade ni minus någon dag innan pluset?

• Svar på tråden Vilken dag fick ni plus på efter ett ostimulerat FET?
  • anemon10

Dag 10 fick jag ett pluss efter ostim fet,,jag testade även dag 6 men det var -.......

• AnnaS

Testade minus RD 7, 8, 9 och på morgonen dag 10. Fick för mig att ta ett nytt test vid lunch på dag 10 och fick då ett mycket svagt plus som därefter bara blivit starkare.

Lycka till!

• AnnaS

Det kan ju vara väldigt olika så man ska nog ha i åtanke att det kan vara för tidigt att testa även på RD 11, men jag hoppas att det visar sig ett plus för dig! Lycka till!

• Långväntan

Söt jag ska nog testa imorgon på ruvardag 11. Det borde ju synas svagt om det är något iaf

• Virriga V

Då får du ha lite tålamod till
    Det är ju stora variationer och det är ju anledningen till att klinikerna brukar sätta TD långt fram. Så länge inte man fått mens så finns det hopp!

• Långväntan

Jo jag hoppas lite men ändå så känns det kört. Jag har BIM imorgon eller om den var idag. Kände på livmodertappen och den kändes som det brukar hård men jag hoppas så länge mensen inte kommer

• Raven1970

Jag fick minus på ruvar dag 16. Men sen kom aldrig mensen och jag fick rådet av ferten att ta gravtest igen och på ruvardag 22 så blev det så positivt det kan bli.

• Långväntan

Ojdå vad sent du fick ditt plus. Är du låghormonare? Jag fick min mens nu iaf så får mig är det kört

• Raven1970

Nä inte låg hormonare, var så övertygad om mitt minus att jag inte gjorde test igen. Men mensen brukar komma samma dag som testdag så blev lite förvånad å tänkte att kroppen bara jävlades, hade inte en tanke på att jag kunde vara gravid eller borde testa igen *s*. Nu i efterhand så kunde jag ju ha kommmit på tanken att te.x ha testat dan efter men men, gick bra ändå.
    Trist att din mens kom Långväntan. Finns inga ord som hjälper. Men skickar en kram

Svar på tråden Vilken dag fick ni plus på efter ett ostimulerat FET?