• Zocute

På vilken dag/vecka plussade ni??

På vilken dag efter förra mensen testade ni och fick plus?
    (Relevant är då oxå hur många dagar ni har i cykeln?)

Har ca 25 dgr emellan mens.
    Och denna gång hade jag ÄL på dag 8 - jättetidigt.
    Har haft flera symtom men just idag inget alls, förutom lite ömma bröst.

Kan jag inte testa förän på torsdag?

• Svar på tråden På vilken dag/vecka plussade ni??
  • GullpuckotMe

Jag plussa på BIM+10.. hade inte en tanke på att jag kunde vara gravid, min mens bruka alltid vara en till två veckor försenad o vi hade försökt i tre år. trodde inte vi kunde få barn.. men så åkte jag på en urinvägsinfektion o så testa jag mig o WOW vilken överaskning :) ett FETT plus..hade inga övriga symptom förutom urinvägsinfektionen o lite ömma bröst.

kan tillägga att det vart tvillingar med :D

• poppii

En cykel på 30 dagar, ÄL-testat flera gånger å kan med säkerhet säga att min ÄL oftast infinner sig på dag 16.
    Idag, dag 32, plussade jag. Men vart illamående som h.vete

• Zocute
    GullpuckotMe skrev 2009-05-04 21:38:41 följande:
    Jag plussa på BIM+10.. hade inte en tanke på att jag kunde vara gravid, min mens bruka alltid vara en till två veckor försenad o vi hade försökt i tre år. trodde inte vi kunde få barn.. men så åkte jag på en urinvägsinfektion o så testa jag mig o WOW vilken överaskning :) ett FETT plus..hade inga övriga symptom förutom urinvägsinfektionen o lite ömma bröst.kan tillägga att det vart tvillingar med :D
    OJ! GRATTIS! Wow, tvillingar -- häftigt!!!
  • GullpuckotMe
    Zocute skrev 2009-05-05 08:59:40 följande:
    OJ! GRATTIS! Wow, tvillingar -- häftigt!!!
    Hihi, tack :) det är en häftig känsla o känna hur dom rör sig i magen hela dagarna :)
  • annalindasofie

Jag plussade 9 dagar efter ÄL. Sedan har det visat sig vara tvillingar så det är väl därför det gick att kolla så tidigt. Dock svagt, svagt streck på stickan första dagen jag testade.

• Blomsteröga

Jag hade ägglossning på dag 19. På dag 11 efter ägglossning plussade jag svagt (igår)

• Flodis82

Jag plussade 6 dar före BIM :O

• Marion T

11 dgr efter äl plussade jag men hade inte testat innan så det kanske hade visat sig nån dag innan också...

• Msboso
    sjl89 skrev 2009-05-06 20:36:08 följande:

menscykel på 28 - 30 dagar, plussade på bim + 10 =)

Svarar på gammalt inlägg, men undrar om du tog test även innan bim+10 eller om det har det första tester du tog?
    Jag är nämligen på bim + 7 och testade minus senast igår. Vågar inte testa igen, nästan gett upp hoppet.
Svar på tråden På vilken dag/vecka plussade ni??