Stringblöjor
Skulle du låta din bebis använda det?
Skulle du låta din bebis använda det?
Ja, jag tycker det är så risigt när troskanten syns genom byxan.
Ja visst, lilljäntan skulle se såå sexig ut i dom.
Jag har länge letat efter mankini-blöja till lillen. Någon som vet var jag kan hitta det?
Skulle visserligen göra bajsblöjor till en sport, men njae. Pojkarna har inte de rätta rumpsen för att klara det hela.
*ramlar ur soffan*
Ja, nu är jag vaken iaf...
Mitt svar är att eftersom jag EC:ar så ska min dotter självklart ha stringtrosor redan från start. Stringblöjor verkar ohygiensikt.
Tack för påminnelsen.
*skriver upp stringtrosor strl 62 på inköpslistan*
Ja absolut. de är ju super fult när man ser blöjkanten under byxorna
Fast jag har inte problemet att de är för tjocka där bak utan där fram!! = ser ut som snopp!
Blir alldeles upprörd när folk kommer fram och frågar vad pojken heter!!
För fan! Hon har ju bara rosa, har dessutom färgat håret på henne för att man ska se att det är en tjej.
Dessutom använder fadern i familjen alltid string så för oss är det mer ett manligt klädesplagg, utstrålar helt enkelt för mycket manlighet..
Sonen har också fått ett gäng. Det ser bättre ut, så kan ma dessutom ha för små byxor längre, synd att köpa nytt när man kan minimera storleken på blöjan bara, eller hur?
Så klart de ska lära sig hur obekvämt livet är tidigt
Ja och sen ryms det fler blöjor i ett paket. För att inte tala om hur ooootroligt trendig man känner sig!
Nej men hippsterblöja hade jag velat ha Har själv inga barn men på mig skulle det nog se bra ut