• Hopet

Missfall i v22? :)

Är det någon som har fått ett missfall i vecka 22? Jag mår så ur urselt och behöver skriva.

• Svar på tråden Missfall i v22? :)
  • Tjejmamman

Misstänker du att du har fått det?

• Hopet

Nej utan jag fick ett missfall i förra veckan och hela mitt liv har rasat.

• Hopet

Nej jag fick missfall i förra veckan

• cesseny

Har ingen erfarenhet av missfall, men skickar en stor kram åt ditt håll.

• Blomman 09

Fick mitt andra missfall i v. 11 precis innan jul när vi skulle berätta vår glada nyhet.
    Kändes så ledsamt och orättvist! Tror att alla upplever missfall på olika sätt, mitt första jag fick var i början av min och då nya pojkväns (idag min man) förhållande och kändes mer som en lättnad. Mitt andra kändes som ett stort svart hål. Har efter det blivit gravid igen och fått redan på att det var druvbörd. Så nu har jag grav. förbud i mist ett halvår!! Känns så orättvist. : (
    Känner verkligen med dig och hoppas att det går bättre nästa gång.

• Skrutt74

Jag fick misfall i v 20, i augusti förra året. Det är nu mer än nio månader sedan och jag har bättre och sämre dagar. Hela livet känns ibland för j-ligt och allt är emot en.

Ta dig tid att sörja barnet ni fick men som inte fick stanna kvar hos er. Han/hon kommer för alltid att finnas i era hjärtan. Maila mig gärna om du vill skriva av dig!

Många kramar!

• EliLeoMa

Beklagar verkligen! Jag förlorade en liten pojke i v. 20 (13 oktober). Jag mår bättre nu även om sorgen känns mer vissa dagar än andra. Håll ut!

Dom här raderna har hjälpt mig mycket :

"An angel in the book of life
    wrote down your babys birth
    and whispered as she closed the book
    -too beautiful for earth."

• Skrutt74

EliLeoMa: Den dikten älskar jag också. Den är så fin, men jag kan inte läsa den utan att börja gråta.

Svar på tråden Missfall i v22? :)