• sponen

Snälla svara ont i magen av ovitrelle äl eller biverkan

Precis som rubriken. Hade jätte ont 36 timmar efter sprutan, är detäl eller kan det vara biverkan påspruta märkte inte av ngn äl flytning. Ägget var 15 mm dag 16 3,5 dagar senare äl spruta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-07 06:56
    Ngn mer som har haft ont av äggglossning vid ovitrelle

• Svar på tråden Snälla svara ont i magen av ovitrelle äl eller biverkan
  • yttik

Tycker du bör kolla upp det med din läkare. SÅ ont bör du inte ha...Kan va en biverkning...
    Har själv tagit de sprutorna och hade aldrig ont.

...var är min humor....det enda ja begär är en jäkligt kul gråtext....
  • sponen

Tror du det kan vara äl tror, deet var i äggstockarna jag hade ont och inte i magen

• sponen

Har du haft äl när du tagit den, har du haft äl flytning

• MiniNässlan

Jag tror att det var ÄL du hade. 36 timmar efter sprutan får man ÄL. Jag har tagit sprutan 2 gånger och fick jätteont i äggstockarna. Båda gångerna visade att jag hade en jättefin ÄL. Frågade gyn varför det kändes som det gjorde och han sa att med sprutan så känner man ÄL extra starkt.
    När tog du sprutan??
    Jag tog min sista igår och har ÄL idag (jätte ont).
    Ska vi följas åt?

• sponen

Kan vi göra jag tog en spruta i ferdags kväll och en i lördags kvälll och hade ont heal söndagen.
    HAr du kännt av äl flytningar ?

Jag följs gärna åt, jag har pco och har ätit pergotime, nästa månad hoppas jag på menopur start

• MiniNässlan

Jag tror att jag har kännt av Äl flytningar. Dom är lixom lite klibbigare än vanligt och mer framför allt. Visst är det så att man har Äl i 36 timmar??
    Varför har du tagit två sprutor efter varann??
    Jag började äta en enkelkur med Pergo sen en dubbelkur och inget av det visade någon äl. Sen höjde vi dosen till trippelkur och då har det visat jättefin Äl, jag har ätit två trippelkurer pergo med en spruta efter varje kur på dag 14. I mellan dom här kurerna har jag även ätit gulkroppshormon för att min mens inte dyker upp av sig själv.
    Vad har du för "bakgrund"? Hur länge har ni försökt?

• sponen

Vi har försökt med hjälp sedan i september. Blev gravid i febrauri men missfall i vecka 10. Nu kör jag sista försöket förhoppningsvis med pergo, har lång cykel äl dag 21.-22. Kände inte av äl flytning denna gången men gjorde det förra men det är ju inte alla som gör vad jag har förstått. Vet ej varför jag tar dubbla ovitrelle, har alltid gjort jag får mens av mig själv efter pergotime

• MiniNässlan

ok, tråkigt med missfallet. En kompis till mig är i v6 och jag frågade henne hur lång tid efter äl som hon kände att det var något. Hon sa nämligen att hon visste innan hon testade sig att hon var gravid. Hon sa att hon kände hugg i äggstockarna när ägget fäste ca 4 dagare efter äl. Jag känner ingenting, precis som förra gången.
    När har du bim?

• sponen

Hej lustigt jag kände oxå hugg 3 dagar efter äl när jag belv gravi men det är nog väldigt ovanligt har inte kännt något denna gången och har inte så stora förväntningar efter missfallet men chansen att det tar sig är väl int eså stor

• MiniNässlan

Hej hur går det för dig??
    Jag har typ mensvärk och ömma bröst. Borde få mens om en vecka eller så. Den är ju såå oregelbunden så man vet aldrig. Har du några symptom?? När har du BIM??
    Mina symptom är samma som menssymptom så jag gissar att det är det.

• MiniNässlan

Vad är det för sprutor du har börjat med?? Hur fungerar det?? Vad kostar dom??
    Min gyn sa att jag skulle börja med några sprutor om det inte blev något denna gång men att jag först måste göra en spolning och kolla så att det inte är några andra orsaker till att jag inte blir gravid samt att min sambo ska testa sig oxå.

Svar på tråden Snälla svara ont i magen av ovitrelle äl eller biverkan