Är man svartsjuk?
Jag är bonusmamma o har en egen dotter med min sambo som ja varit tillsammasn med i 3år. Hans son är 2,5år. När vi vart tillsammans så fick vi veta att han skulle bli pappa vilket va o har varit jätte jobbigt för mig.. Jag o biomamman funkar inte alls bra ihop. Hon tror vi är bästakompisar men egentligen så avskyr jag henne. Hon är bara 18årn o jag o sambon är 23år. Nu har hon flyttat hemfirån o bor själv med sonen. O min sambo är henne hos henne o träffar sonen i veckorna. sen är sonen här en gång på helgen.. Nu har dom börjat skicka massa sms till varandra om hur dom mår o allt med massa smaile gubbar vilket dom inte gjort innan. O idag så va sambon o träffade sonen hemma hos barnet mormor o morfar för att barnet skulle sova där. Då hade mamman ring o frågat om min sambo inte kunde komma till henne efteråt o prata lite. Hm tänker man då när man får höra sånt...
Vet inte men visst ja är säkert svartsjuk men ja vet att hon har velat ha isär oss tidigare så lite oro finns från min sida...