• Pudan

Billigt mobilabonnemang m gratis sms

Hej!

Om ngn månad går mitt mobilabonnemang ut. Har varianten där jag betalar 99 kr per månad, ringer för allt och 65 öre per sms. Pga olika randiga skäl har jag börjat skicka väldigt mycket sms och söker nu ett abonnemang där det blir så billigt som möjligt. Min nuvarande leverantör kan erbjuda fast avgift som jag ringer upp hela på 299 och en tilläggstjänst för 99 kr där det ingår 3000 sms i månaden. Riktigt så många skickar jag ju inte men nog för att kostnaden per månad för telefonen totalt blir mer än 299+99 så det lönar sig ju. Frågan är nu om nån vet nåt ännu billigare?

Alla tips välkomna!

• Svar på tråden Billigt mobilabonnemang m gratis sms
  • LeeLoon

Har du kollat Halebop? Vet inte vad de har för villkor nu men jag SMSar gratis i 30 dagar när jag har fyllt på kortet, jag har kontantkort. De har även abonemang.

• Pudan

Tack för tipset men jag hittade det perfekta för mig . Jag ringer i stort sett aldrig utan blir mest uppringd - en månad när jag ringde väldigt mycket kom jag upp i strax under 100 kr för det och det har aldrig annars hänt. Brukar ligga runt 50 pix. Däremot massor av sms. Valde Telenor Mini för 49 kr i månaden och tilläggstjänst 99 kr för 3000 sms per månad. Passar perfekt!

Svar på tråden Billigt mobilabonnemang m gratis sms