• virre85

Första barnet heter Elias, andra?? pojk och flicknamn söker

Som sagt i rubriken heter våran son Elias, tycket det är jätte svårt att hitta något som passar till det. Min man vill inte ha ovanliga namn, utan "vanliga" som han kallar det. Men för mig spelar det ingen roll så ös gärna på med massa namn Har gått om tid på mig är bara i v 6 ännu hihi

• Svar på tråden Första barnet heter Elias, andra?? pojk och flicknamn söker
  • Minisen

Moe
    Måns
    Lucas
    Milo
    Love
    Joel
    Linus
    Sam

Noomi
    Linn
    Nora
    Nova
    Manja
    Lone
    Disa
    Miranda

• Katarina86

Evelina.. Heter vår flicka.. E gravid igen nu.. blir det en pojke ska han heta Elias. :)

• caropia

Jag har en Elias och en Isac {#lang_emotions_smile}

• virre85

Har märkt att de är många som har en Elias och en Isac, hihi
    Det va det första namn som ploppa upp för mig när jag tänkte pojknamn
    Dock är inte mannen lika nöjd, han har något barnsligt över sig att han måste säga de på "engelska".. Som skämtet ni vet..
    Men jag kanske kan övertala honom haha

• caropia
    virre85 skrev 2009-05-19 20:18:58 följande:
    Har märkt att de är många som har en Elias och en Isac, hihiDet va det första namn som ploppa upp för mig när jag tänkte pojknamn Dock är inte mannen lika nöjd, han har något barnsligt över sig att han måste säga de på "engelska".. Som skämtet ni vet..Men jag kanske kan övertala honom haha
    Menar du säj Isac min bror på engelska? {#lang_emotions_wink}
    Folk kom med det skämtet också när jag sa vad vår minsta skulle heta men nu när han heter det säjer ingen det.
  • Majsan71

Jag har en Elias och hans bröder heter Oscar, Anton och Albin. Hade minstingen varit en flcika hade hon fått heta Alva och det tycker jag hade passat bra ihop.

• spöke
    virre85 skrev 2009-05-19 20:18:58 följande:
    Har märkt att de är många som har en Elias och en Isac, hihi Det va det första namn som ploppa upp för mig när jag tänkte pojknamn Dock är inte mannen lika nöjd, han har något barnsligt över sig att han måste säga de på "engelska".. Som skämtet ni vet.. Men jag kanske kan övertala honom haha
    hihi, jag kan inte heller låta bli att tänka på det skämtet
  • virre85
    caropia skrev 2009-05-19 20:24:30 följande:
    Menar du säj Isac min bror på engelska? Folk kom med det skämtet också när jag sa vad vår minsta skulle heta men nu när han heter det säjer ingen det.
    JA haha precis.. Nej jag tror inte heller att han skulle säga det om vi bestämmer oss för isac
  • Kaos

Min Elias har en storebror som heter Sebastian och en lillasyster som heter Tyra. Så jag föreslår Sebastian och Tyra. :-P

Svar på tråden Första barnet heter Elias, andra?? pojk och flicknamn söker