• Trixabus

Tidig graviditet och inga känningar

Hej alla!

Här tänkte jag vi kunde samlas som precis har testat positivt och inte har några direkta känningar. Själv testade jag positivt i lördags (16/5-09) och idag (19/5-09) är jag i vecka 6 (5+3) och känner ingenting, inget illamående, inga spända bröst, ingen hunger, ja kort sagt ingenting. Mina bröst var lite lite lite större precis när jag testade positivt, men nu, känns det som om dom har krympt - är så rädd för missfall har ett bakom mig.

Välkomna att skriva om allt och ingenting.

• Svar på tråden Tidig graviditet och inga känningar
  • ballerina78
    Trixabus skrev 2009-06-08 15:32:26 följande:
    Jo idag är jag i vecka 8 + 2 dagar.
    Det är jag också! :D
  • Lillsnörpa

Oj tvillingar vad häftigt! Grattis!

• Lillsnörpa

V8+3 nu och igår kom det lite illamående inte för att det är kul att må illa men det är ändå skönt att känna sig lite gravid... man blir ju orolig när man inte känner något alls. Mår lite illa till o från hela tiden. Lite svårt att äta mat. Sallad går bra.... all fet mat går bort, det går bara inte att få i sig, blurk

Tur det är Midsommar o inte Jul för julmat hade nog inte varit någon höjdare

Hur mår ni andra?

• Caribe

Grattis tjejer

Roligt att läsa att det finns fler som inte känner så mkt symptom man tror ju att man är onormal när man inte känner massa gravsymptom.

Jag är i vecka 5+2 och mår superbra, lite molvärk då och då men ytterst lite och isåfall mest på kvällen, har lite ömma bröst men inte så farligt skulle önska att jag fick lite illamående som du lillsnörpa för då skulle det kännas mer verkligt

Trixabus wow tvillingar, hur känns det nu? 

• Lillsnörpa

Grattis Caribe!!! Vad härligt med att äntligen få plus!!!!!

• Caribe

Tack lillsnörpa ja det är helt overkligt? måste påminna mig själv om och om igen att det faktiskt är så!

• Avalie

Hej tjejer, måste säga att jag blev jätteglad av att läsa eran tråd, själv är jag i vecka 6+2 och känner naaaada, kanske lite tröttare men annars inget. Har varit sååååå orolig att det inte finns ngn i min mage... men men Måste vänta tills nästa fredag på vul...
    KRam på er alla;)

• Caribe

Avalie - ja man borde ju vara glad att man mår så bra, men man blir ju så nojjig när man inte känner så mkt

• Avalie

Jo egentligen så bprde man det, men tror att det är nästan omöjligt att bara slappna av för oss som har kämpat länge...

• Lillsnörpa
    Avalie skrev 2009-06-25 13:45:22 följande:
    Jo egentligen så bprde man det, men tror att det är nästan omöjligt att bara slappna av för oss som har kämpat länge...
    Det är ju just det... ligger man lindad runt toastolen så känns det ju som att liten därinne mår bra och får massor av hcg.... hur man själv mår känns inte så viktigt.

Själv kände jag nästan inget förrän i slutet av V9 då kom lite illamående.
  • Caribe

Jag är på 5+4 idag och mår fortarande prima! Jag glömmer bort att jag är gravid och surfar under svårt att få barn och kommer plötsligt på att jag har lyckats!! Så långt iallafall, det blir nog inte verkligt för mig förrän efter vul!

Däremot drömde jag inatt och i drömmen så var jag gravid och berättade för folk att jag var gravid, vaknade med ett leende på läpparna!

Mina bröst har blivit lite större och ömmar på kvällarna när jag skall sova, lite mol då och då i magen men annars mår jag toppen!

Kanske kommer lite illamående först senare för mig oxå som för dig lillsnörpa hoppas....

Svar på tråden Tidig graviditet och inga känningar