• Sommar pigan

ägglossning

hej är så less på ägglossningsstickorna...har en tjock klistrig flytning men ingen ägglossning{#lang_emotions_cry} är på dag 18 men ägglossnigen kommer inte...
    nån som är i samma situiation som jag behöver råd{#lang_emotions_frown}

• Svar på tråden ägglossning
  • alli79

Hej,

jag har varit i samma sits som du innan jag borjade med Pergo. Innan hade jag en tjock, lite vitaktig flytning som man kunde dra mellan fingrarna. Trodde alltid att det var al-flytning men fick aldrig resultat pa al-testerna. Nu efter Pergon fick jag en annan slags flytning som var mer genomskinlig och al-testet visade al. Kan det vara sa att det inte ar al?

• Sommar pigan

det är nog säkert ingen ägglossning som vanligt man är som less o vänta på att inget händer

• greeneyes

För mig kommer flytningen ofta runt 5 dagar innan själva ägglossningen, så ge inte upp än!

Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • Sommar pigan

är på dag 18 men ingen ägglossning ...sist jag hade ägglossning var i feb på dag 13{#lang_emotions_cry}

• alli79

Hej,

kanske du skulle gå till gyn och få det kollat. Det blir ju bara stressigt om man går och tror och hoppas fast man inte har äl. Pergo tex skulle ju kunna hjälpa dig.

lycka till

• Sommar pigan

har ätit pergotime väntar på ägglossningen

• Linajosefina

hur lång cykel har du då?
    Min är på ca 35-42 dgr så då får jag ÄL-utslag på typ dag 22,23,24 nåt sånt...

• Sommar pigan

vet inte riktigt hur lång den är...

Svar på tråden ägglossning