Tjejer, har ni hår i röven?
ska snart in o föda... har så hårig röv, men ja kommer lixom inte åt... att raka! har alla tjejer hår i röven? känns lite pinsamt!
ska snart in o föda... har så hårig röv, men ja kommer lixom inte åt... att raka! har alla tjejer hår i röven? känns lite pinsamt!
haha, tänker på när jag skulle in o föda andra barnet och tyckte att jag hade rakat så bra efter vad jag såg... Efteråt ser jag att jag ser ut som en skabbräv med hår kvar fläckvis... Ha ha.
haha, tänker på när jag skulle in o föda andra barnet och tyckte att jag hade rakat så bra efter vad jag såg... Efteråt ser jag att jag ser ut som en skabbräv med hår kvar fläckvis... Ha ha.
ursäkta, så roligt var det kanske inte att det krävdes tre inlägg...
Ja, det har väll alla? Jag har några strån där och rakar bort det som går och som jag når
Anonym (X) skrev 2009-05-29 21:36:13 följande:
Spicy Women skrev 2009-05-28 14:58:42 följande:
Jadå, jag har som alla andra hår kring anus =) Orkar inte raka heller, lat, men snippan får sig en rakning lite då och då när jag blir kallad för chewbacka och vill krydda kärlekslivet =)
Bajsa på förlossningen åxå, eftersom det var mitt första barn och inte riktigt visste hur man krystade tänkte jag BAJSA och tog i för kung och fosterland...
Anonym (BM) skrev 2009-05-30 13:52:23 följande:
Ja det har alla. Vem fan bryr sig om man har hår på fittan/i rumpan (vilket är helt normalt) när man ska föda?
Jag rakar inte i normala fall så jag skulle inte skämmas. Däremot skulle jag gärna vilja vara hårlös inför en förlossning om de måste sy och för att slippa allt blod och gegg i håret. Du kan ju be din man om hjälp, TS!
Alla har det. Jag brukar sitta på huk när jag rakar röven
Jag rakar inte i normala fall så jag skulle inte skämmas. Däremot skulle jag gärna vilja vara hårlös inför en förlossning om de måste sy och för att slippa allt blod och gegg i håret. Du kan ju be din man om hjälp, TS!
Massor! Behöver en machete för att se anus.