• Anonym (zoo)

Tjejer, har ni hår i röven?

ska snart in o föda... har så hårig röv, men ja kommer lixom inte åt... att raka! har alla tjejer hår i röven? känns lite pinsamt!

• Svar på tråden Tjejer, har ni hår i röven?
  • Anonym (X)

haha, tänker på när jag skulle in o föda andra barnet och tyckte att jag hade rakat så bra efter vad jag såg... Efteråt ser jag att jag ser ut som en skabbräv med hår kvar fläckvis... Ha ha.

• Anonym (X)

haha, tänker på när jag skulle in o föda andra barnet och tyckte att jag hade rakat så bra efter vad jag såg... Efteråt ser jag att jag ser ut som en skabbräv med hår kvar fläckvis... Ha ha.

• Anonym (X)

• Anonym (X)

ursäkta, så roligt var det kanske inte att det krävdes tre inlägg...

• Anonym

Ja, det har väll alla? Jag har några strån där och rakar bort det som går och som jag når

• Anonym (hår)

Anonym (X) skrev 2009-05-29 21:36:13 följande:

ursäkta, så roligt var det kanske inte att det krävdes tre inlägg...
    Jo det var ju skitkul tycker jag.
  • Anonym (BM)

Spicy Women skrev 2009-05-28 14:58:42 följande:

Be om kejsarsnitt. Då slipper ni visa era håriga rövar
    är ju tyvärr inget man bara kan be om
  • Anonym

Jadå, jag har som alla andra hår kring anus =) Orkar inte raka heller, lat, men snippan får sig en rakning lite då och då när jag blir kallad för chewbacka och vill krydda kärlekslivet =)

Bajsa på förlossningen åxå, eftersom det var mitt första barn och inte riktigt visste hur man krystade tänkte jag BAJSA och tog i för kung och fosterland...

• Spicy Women

Anonym (BM) skrev 2009-05-30 13:52:23 följande:

Spicy Women skrev 2009-05-28 14:58:42 följande: är ju tyvärr inget man bara kan be om
    ironi var det ju.
  • BlommyNess12

Ja det har alla. Vem fan bryr sig om man har hår på fittan/i rumpan (vilket är helt normalt) när man ska föda?

• Anonym (hårig och stolt)

Jag rakar inte i normala fall så jag skulle inte skämmas. Däremot skulle jag gärna vilja vara hårlös inför en förlossning om de måste sy och för att slippa allt blod och gegg i håret. Du kan ju be din man om hjälp, TS!

• Dynamic
    Anonym (hårig och stolt) skrev 2009-05-30 20:16:26 följande:
    Jag rakar inte i normala fall så jag skulle inte skämmas. Däremot skulle jag gärna vilja vara hårlös inför en förlossning om de måste sy och för att slippa allt blod och gegg i håret. Du kan ju be din man om hjälp, TS!
    fast man får ju information inför operationer att man inte ska raka själv.
  • Anonym (hårig och stolt)
    Dynamic skrev 2009-05-31 21:33:41 följande:
    fast man får ju information inför operationer att man inte ska raka själv.
    Men en förlossning är ju ingen operation. Går det verkligen att jämför en planerad operation med en förlossning när personalen eventuellt beslutar att skära?

Jag tror inte att personalen rakar då även om det kanske vore bättre. Om man spricker är det definitivt ingen operation.
  • Dynamic
    Anonym (hårig och stolt) skrev 2009-06-01 08:44:22 följande:
    Men en förlossning är ju ingen operation. Går det verkligen att jämför en planerad operation med en förlossning när personalen eventuellt beslutar att skära?Jag tror inte att personalen rakar då även om det kanske vore bättre. Om man spricker är det definitivt ingen operation.
    nej men däremot om det behövs sys och grejjas så vill de raka själva. Står i pappren man får hem om man ska sy och grejja.
  • Anonym (Mor Tuta)
    Anonym skrev 2009-05-28 16:17:58 följande:
    alla har det oavsett vad dom säger, eller ja dom som tagit bort det har ju inte det men det är naturligt och inget att skämmas för. Det är viktigt att inte raka bort detta eftersom det är till för att inte få in bakterier i tarmändan. Och barnmorskorna har sett det mesta så du behöver ej vara orolig =)

Jag har inget hår vid analen. Det börjar en centimeter ovanför och sen frodas det bra. Har varit med om tre förlossningar. Men även om jag hade det så skulle jag nog inte bry nig. Det är så mycket annat att tänka på då än rövhår;) Nej alla har inte och det är nog naturligt bådadera.
  • Anonym (Ja)

Alla har det. Jag brukar sitta på huk när jag rakar röven 

• Anonym (Inte alla)
    Anonym (hårig och stolt) skrev 2009-05-30 20:16:26 följande:

Alla har inte en man! Själv hade jag varken fru eller man som kunde hjälpa till då jag blev dumpad halvvägs in i graviditeten. En fin julklapp av exet.
  • elmadumle
    Dynamic skrev 2009-06-01 10:49:35 följande:
    nej men däremot om det behövs sys och grejjas så vill de raka själva. Står i pappren man får hem om man ska sy och grejja.
    Inför en förlossning bestämmer man själv om man vill raka sig innan eller inte, det får man inga papper om.
    När jag opererade mig "därnere" stod det ingenting alls om rakning eller inte.
  • Anonym (Vera)

Massor! Behöver en machete för att se anus.

Svar på tråden Tjejer, har ni hår i röven?