• Anonym (hur ska jag göra)

Förfrågan om Lesbisktsex med väninna

asså, har fått förfrågan om sex med en väninna som är bi, tycker om henne som fan leker mycket med hennes son på 3 år. Har ett förhållande är förlovad med en kille men jag känner att jag vill leka lite med samma kön har berättat för min kille att jag trott länge att intresse från min väninnas sida funnits länge - vilket jag fick bekräftat idag. Är det värt att gå vägen ut med en tjej som min kille tycker är lite väl på och riskera att det tar slut eller ska jag skita i det.

• Svar på tråden Förfrågan om Lesbisktsex med väninna
  • Panzarlarv

usch.. du får väl välja vem du vill ha liksom...

• Anonym

om hon bara efterfrågar sex och du vill prova tycker jag du ska göra det..
    din man borde förstå tycker jag.. ;D

• Thaleia

Om det är värt det eller ej kan ju ingen annan svara på, det måste du ju själv avgöra. Hur mkt betyder din kille för dig, skulle du bry dig om det tog slut? Det är väl sådana frågor du själv får ställa dig och hitta ett svar på.

• Anonym (myspys)

Jag skulle absolut ta chansen... och jag skulle förmodligen göra det utan att säga det till min kille...
    Jag skulle aldrig vara otrogen med en annan kille, men att få testa med en tjej för att veta om det är ens grej eller inte tycker jag är viktigt för det framtida förhållandet till killen.
    Är det så pass trevligt med tjejen att du vill göra om det, ja DÅ är det läge att ta upp det med grabben din... tycker jag... men det är ju jag det :)

• Anonym

Men kan han inte få vara med på ett hörn då? Jag skulle också ha varit sugen på ett sånt erbjudande, men hade min man sagt att det inte kändes bra för honom hade jag frågat om vi kunnat lösa det.
    Beror väl på hur seriöst förhållande ni har också.

Svar på tråden Förfrågan om Lesbisktsex med väninna