• Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
  • Bam
    lollisen skrev 2009-06-06 19:25:04 följande:
    Oooohjaaa! Han skämdes ju ihjäl, det var därför han blev tyst som en liten mus han stod och tryckte i alla husens hörn och gjorde inte inte en fluga förnär, undvek all form av uppmärksamhet efter detta, resten av kvällen.
    Haha, att han inte gick och la sig istället.
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Quiet thoughts
    Missäy skrev 2009-06-06 19:12:03 följande:
    Hahah o´jösses det hade man väl ändå inte vågat kolla på va, Men för livet kanske ;)
    Hahaha nej det är inte så farligt klipp. Han säger typ bara skål
    Dock så tar jag hänsyn till om någon mer känner honom och inte lägger ut han synligen här
  • lollisen
    Bam skrev 2009-06-06 20:32:50 följande:
    Haha, att han inte gick och la sig istället.

    Mjo, man kan ju tycka det, men festen var i heeela huset så att säga. Så det fanns liksom ingenstans att 'gömma' sig, så han stod snällt i hörnen.
  • Dr Mupp

    Var i ca 6-7 år hade kickhosta. Trots det var jag och syrran (som också hade kkikhosta) hos dagmamam. Vi sitter och äter lunch när jag helt plötsligt får en kikhosteattack och kräks ner min syrra och hela bordet.

    Jag har bajsat i en hästbox (var skötare på en häst i ett privatstall som inte hade toalett). Mockade dock bort skiten och slängde det på gödselstacken.

    Annars är det mest mina barn som äcklar sig. Dottern, nyligen blöjfri kissar ner en stol på lokala pizzerian. Nästa år gör sonen samma sak (även han precis blöjfri). Några månader senare kaskadkräks mjölkallergiska trean ner bordet och ett år senare magsjukekräks han på golvet (han började kräkas där och var först i familjen med magsjuka). Allt detta på samma pizzeria. Det var över ett år sen vi var där sist, törs inte riktigt gå dit, tror inte de gillar oss.

  • Thaleya
    papercut skrev 2009-06-06 03:50:22 följande:
    Sitter och läser igenom tråden och läser om någon som kissat i ett ölglas och då kommer jag på en lite äcklig sak jag och en kompis gjorde hos henne. Vi var väl kanske 12 år och skulle bjuda över några killar hem till henne och kom på den briljanta idén att jävlas med dem. Min kompis kissade i ett glas och sen gjorde vi "bål" på det. Vi hällde i saft, vatten och skar i gurkskivor. Tror vi hade i oboypulver också (?) och jag har för mig att jag tyckte det var en dum idé för det blev att se så äckligt ut. Men iaf, sen hällde vi upp det i glas och när de tre killarna kom gav vi dem glasen. Tyvärr (?) drack ingen, antagligen pga oboyen.. Jag och kompisen kunde inte hålla oss för skratt heller så vi berättade vad vi gjort. Killarna blev sura :s
    Men fyy! :(

    Jag råkade dricka ur en ölburk på en fest en gång och fick en snusprilla samt cigarett aska i munnen, det var så jävla vidrigt. Jag dricker aldrig ur nått folk bjuder mig på fester nu =P
  • elektra1

    Sanslösa saker i den här tråden
    Har inte vart med om nåt så konstigt.
    Det värsta var nog när jag tog hem en kille en natt efter
    att ha vart på krogen.(för länge sen) Han jobbade på strippklubb fick jag reda
    på när jag tagit hem honom. Fick någon noja, och vågade inte ha
    sex med honom. Trodde han vart med massor av tjejer, och att
    jag kunde få en sjukdom. Han blev besviken. Och ställde sig fönsterkarmen
    och började olla på fönstret. Så fort en människa gick förbi tröck han snoppen mot
    fönstret och vinkande. Usch vad jag skämdes, undrar vad ´mina grannar tänkte.
    Och sen kom någon i trappuppgången. Och han skulle ut där spritt språngande naken och göra helikoptern för den personen. OM han inte fick sex sa han..
    Snacka om jobbig människa. Han fick ta sina kläder och gå istället.

    Nu var ju tråden om vad man gjort hos någon. Men jag har inte gjort något konstigt. Så kände för att berätta om andra kostiga människor istället

  • Quiet thoughts
    elektra1 skrev 2009-06-12 00:29:10 följande:
    Sanslösa saker i den här tråden Har inte vart med om nåt så konstigt. Det värsta var nog när jag tog hem en kille en natt efter att ha vart på krogen.(för länge sen) Han jobbade på strippklubb fick jag reda på när jag tagit hem honom. Fick någon noja, och vågade inte ha sex med honom. Trodde han vart med massor av tjejer, och att jag kunde få en sjukdom. Han blev besviken. Och ställde sig fönsterkarmen och började olla på fönstret. Så fort en människa gick förbi tröck han snoppen mot fönstret och vinkande. Usch vad jag skämdes, undrar vad ´mina grannar tänkte. Och sen kom någon i trappuppgången. Och han skulle ut där spritt språngande naken och göra helikoptern för den personen. OM han inte fick sex sa han.. Snacka om jobbig människa. Han fick ta sina kläder och gå istället. Nu var ju tråden om vad man gjort hos någon. Men jag har inte gjort något konstigt. Så kände för att berätta om andra kostiga människor istället
  • Karlsson

    haha vilken rolig tråd.

    En gång i tonåren var jag på fest hos en för mig okänd tjej som bodde hemma hos sina föräldrar, (de var borta). Jag var pissfull och sprang på toa och kissade stup i kvarten. Det var något lurt med deras upphängning av toarullen (eller så var jag bara...full..) så varje gång jag drog papper så lossnade rullen och jag tappade greppet och den rullade in under badkaret. Varje gång tog jag en ny rulle, tillslut var jag uppe i 7 rullar och då var deras förråd av rullar slut.....

    Två dagar efter sprang jag på henne på stan och hon berättade att hennes föräldrar undrade varför det var massa rullar under badkaret. Hon fattade ingenting och frågade mig om jag visste varför det låg rullar därunder.....Jag hade ju ingen som hellst aaaaning......

  • AnnelieTyresö

    Jag är tvungen att radera denna tråd för det är så äckliga grejjer med löständer som jag spyr av här hemma,, haha bye!

Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?