• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gay är du på en skala från 1-10? (kille)
  • Henrik33

Anonym (Manlig) skrev 2009-06-22 13:14:56 följande:

Jag är inte ett dugg bi! Jag skulle spy av att kyssa en kille och tänder aldrig på killar. Det är mer än fetish att suga kuk...
    DU tänder ju tydligen på kukar och då är du bi. Du behöver inte vara bögkär, men nog fan är du bögkåt i alla fall!!!
  • Anonym (Manlig)
    Henrik33 skrev 2009-06-22 13:18:10 följande:
    Anonym (Manlig) skrev 2009-06-22 13:14:56 följande:
    DU tänder ju tydligen på kukar och då är du bi. Du behöver inte vara bögkär, men nog fan är du bögkåt i alla fall!!!
    Inte ett ögonblick! Hada jag varit Bi så hade jag tänt på en kille vilket jag aldrig har gjort.
  • regnbågspappan

du tänder ju på kuk.. jaja vi bögar e rätt vana med personer som dig så är inte speciellt förvånad

• Cujoo

Anonym (Manlig) skrev 2009-06-22 13:45:36 följande:

Inte ett ögonblick! Hada jag varit Bi så hade jag tänt på en kille vilket jag aldrig har gjort.
    Hur kan du då skriva att du älskar att få suga och känna på kuk? Du är helt klart bi, eller homo... ingen tvekan om det!
  • Gefle

Jag älskar att suga och känna på kuk, men inte kyss och smek med en annan man. Det gör jag bara med kvinnor.

• Anonym (Manlig)
    Gefle skrev 2009-07-01 12:19:14 följande:
    Jag älskar att suga och känna på kuk, men inte kyss och smek med en annan man. Det gör jag bara med kvinnor.
    Skoj att se att det finns flera som jag!
  • Gefle

Anonym (Manlig) skrev 2009-07-01 15:38:23 följande:

Maila gärna mig om dina erfarenheter, jag berättar gärna för någon vad jag gillar.
  • Anonym (Manlig)
    Gefle skrev 2009-07-01 15:46:29 följande:
    Maila gärna mig om dina erfarenheter, jag berättar gärna för någon vad jag gillar.
    Skicka ett mail till srumpbyxan@hotmail.com så skall jag svara. Jag kommer inte åt hotmail på jobbet.
  • regnbågspappan
    men du ser dig ju iaf som bi, tror att det där med kyss och smek är psykologiskt att det gör man bara inte. give it a try nångång så kanske du ändrar dig.... ;)
  • JKnas

Han är inte som dig då han faktiskt erkänner sig vara bi.
    Att du säger att du INTE är bi, att det är en fettish (!!!) och ditt nick "Manlig" pekar ju bara på att du är osäker; "Kan man vara 'Man' och gilla kuk?". Jo visst kan man det, det gör jag. Skulle inte kyssa en man, inte ligga och hålla om en man när jag ska sova, inte mysa på något sätt med en man förutom just att suga kuk.

Det gör iaf mig till Bi...
  • regnbågspappan
    JKnas skrev 2009-07-01 17:00:39 följande:
    Han är inte som dig då han faktiskt erkänner sig vara bi.Att du säger att du INTE är bi, att det är en fettish (!!!) och ditt nick "Manlig" pekar ju bara på att du är osäker; "Kan man vara 'Man' och gilla kuk?". Jo visst kan man det, det gör jag. Skulle inte kyssa en man, inte ligga och hålla om en man när jag ska sova, inte mysa på något sätt med en man förutom just att suga kuk.Det gör iaf mig till Bi...
    tror du som jag att det e psykologiskt kanske inte medvetet men är det lite tabu att kyssa en annan kille?
  • Anonym (Manlig)
    JKnas skrev 2009-07-01 17:00:39 följande:
    Han är inte som dig då han faktiskt erkänner sig vara bi.Att du säger att du INTE är bi, att det är en fettish (!!!) och ditt nick "Manlig" pekar ju bara på att du är osäker; "Kan man vara 'Man' och gilla kuk?". Jo visst kan man det, det gör jag. Skulle inte kyssa en man, inte ligga och hålla om en man när jag ska sova, inte mysa på något sätt med en man förutom just att suga kuk.Det gör iaf mig till Bi...
    Skit samma vad ni kallar det för. Jag ser i alla fall en bisexuell person som en som kan bli kär i båda könen, det kan INTE jag! Inte smeka eller göra annat än att just ta och suga på deras kukar. Har bara gjort det 2.5 gång.
  • JKnas
    regnbågspappan skrev 2009-07-01 17:09:10 följande:
    tror du som jag att det e psykologiskt kanske inte medvetet men är det lite tabu att kyssa en annan kille?
    Vet inte riktigt varför det är stopp vid en kyss, kanske för att män är skäggiga? ;) Nä, jag vet faktiskt inte varför jag inte kan kyssa män.
    Tabu tror jag dock inte det är.
  • Anonym (bruden)

Bisexuell är helt okej att vara

• regnbågspappan

Anonym (Manlig) skrev 2009-07-02 07:33:31 följande:

Skit samma vad ni kallar det för. Jag ser i alla fall en bisexuell person som en som kan bli kär i båda könen, det kan INTE jag! Inte smeka eller göra annat än att just ta och suga på deras kukar. Har bara gjort det 2.5 gång.
    hur suger man en kuk en halvgång???
  • Gung Ho
    regnbågspappan skrev 2009-06-22 13:47:46 följande:
    du tänder ju på kuk.. jaja vi bögar e rätt vana med personer som dig så är inte speciellt förvånad
    Kanske blir lite panik i knoppen när man skall börja definiera sig själv...

Jag känner dock igen tanken, även om jag är lite annorlunda.

Jag 'tänder' aldrig på killar på så sätt att blir kåt eller tänker mig att ha sex med någon jag ser. Detta gäller även nakna killar i tex en dusch. Dock så tänder jag på killsex, och 'definierar' mig som bi (om man måste definiera sig..).
  • Gung Ho

Anonym (Manlig) skrev 2009-07-02 07:33:31 följande:

Hint, hint..

Bi*sexuell*
  • Gung Ho
    regnbågspappan skrev 2009-07-04 19:26:46 följande:
    Anonym (Manlig) skrev 2009-07-02 07:33:31 följande: hur suger man en kuk en halvgång???
    Tar bara in halva?
  • Anonym
    Så där känner jag det också med den skildnaden att jag alldrig gjort det ena eller andra med någon kille.
    Hadde jag varit singel så hadde jag inte tvekar att ha sex med en kille

Med tanke på att jag kan tänka mig sex med en kille så anser jag mig att vara bi trots att jag inte skulle kunna tänka mig att bli tillsamans med en kille
  • rlevitte

Hmmm, så "Anonym (Manlig)" erkänner sig inte som bi, däremot gör "Gefle" det utan att ha nämnt ordet nånstans (vad jag kan se, jag kanske är blind)... intressant.

I allmänhet tycker jag det är förbannat taffligt att försöka tala om för någon annan vad de har för sexualitet! Det finns en anledning till att RFSL har en policy att man ska utgå från individens självdefinition, eller ska vi återgå till att anta att alla män som inte beter sig manlig per automatik är bögar, bara för att dra ett klassiskt exempel?
    Om "Anonym (Manlig)" definierar sig som hetero även om han gillar att klappa och suga på kukar så tänker jag lita på hans självdefinition. Hellre det än fördomar som jag eller andra kan ha.

Mvh,
    Richard

Svar på tråden Hur gay är du på en skala från 1-10? (kille)