• Christina09

    Mamma gänget 2007

    Ny tråd till oss mammor!

    Ni e helt underbara!

    Här hänger....

    Charlotte med dottern Alva
    Emelie med sönerna Alfred och Dennis
    Kristin med dottern Tindra
    Johanna med dottern Olivia
    Kicki med sonen Anton
    Lina med sonen Loke

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 21:27
    Kicki med sönerna Anton och Vincent

  • Svar på tråden Mamma gänget 2007
  • 8Charlotte5

    hej..

    hur har ni det??

    ni jobbar jag bara tisdag och onsdag oxå sen är det dax att gå hem !!!! Ska bli så gott...

    Puss

  • Christina09

    Fan va gött Charlotte! Försök vila nu då!

    Här försöker man bli frisk nån jvl gång. Har varit feberfri i 2 dagar nu iaf så det e jätte skönt men brösterna e jätte hårda o knöliga fortfarande. Gör så jävla ont. Fick ny antibiotika idag som ska göra susen och fick även tabletter i lördags för nerläggning av ammning. Hoppas att det släpper nu för jag har mått sååå dålig och varit på såååå dålig humör. Inget skojigt alls. 8 dagar med 39-40 graders feber har inte varit nån hit.

    Hoppas vi kan hitta på nåt snart tjejer! Hade varit kul!
    Puss på er så länge tjejer!!

  • linis85

    kicki- tråkigt med ammningen men hoppas det blir bättre för dig nu och att antibiotikan hjälper. åker till min mormor på måndag och blir borta några dagar hör av mig när jag är hemma igen så vi får träffas.

    charlotte- härligt att du snart går hemme måste träffas snart i gen är ju borta några dagar nu men vi kan väl höras när jag är hemma

    ha det jätte bra alla

    kramar från lina me familj

  • Christina09

    Lina- ja, jag har verkligen haft otur men det har nästan släppt helt nu så Vincent får ju ersättning nu...funkar nog lika bra det med =) Hör av dig när ni kommit hem igen då!

    Charlotte- träffas snart lr??

  • Christina09

    Tack för idag tjejer! Liseberg nästa gång kanske...puss o kram!

  • Christina09

    Lina- tack för idag. Det är nåt lurigt i ditt badrum...kan inte släppa det riktigt. Bland det konstigaste jag varit med om...så skumt. kram så länge så ses vi imorgon!

  • linis85

    kicki-tack själv, ja det 'är det har täckt på va det skulle kunna vara men kommer inte på något.

    fika någon dag slottskogen låter det bra???

    kramar

  • Christina09

    Lina- det låter bra. Anton går på dagis mån-ons till kl 14. Vi hörs!

    Emolie- jätte kul i fredags!

    Ni andra tjejer...hur e det med er annars?
    Kramar!

  • 8Charlotte5

    Hej hej.

    Hur är det med alla?
    Har ni haft en bra semester?

    Puss

  • Christina09

    Ush va alla e dåliga på att skriva på denna sida. Kanske e facebook bättre..??

    Jo Charlotte..semestern har varit fullfräs. Själv då! Träffas snart! Innan du klämmer ut lill skiten ;)

    Nu har Anton iaf börjat på dagis igen. Han går tis,ons och tors 0930.1430.
    Vincent växer som bara den men det verka avta lite nu känns det som. Nu har jag gjort mitt känns det som men det verkar som om Andreas vill ha en till iaf...hehe...

    Kram på er alla!

Svar på tråden Mamma gänget 2007