• ming

Var köper man silverschampo?

Kan man köpa silverschampo i vanliga affären eller måste man köpa det hos frissan? Vad kostar det?
    Thank you!

• Svar på tråden Var köper man silverschampo?
  • harvärldensunderbarastefamilj
    Hur gör man med den då? Ska den i blött hår och sitta i en liten stund?Jag fick ju som sagt ingen info alls från frisören och det står ingenting på förpackningen. Jag tror inte ens att det jag fick är med gula nyanser.
    kan också intyga att Matrix so silver e kanonbra. Jag masserade in det i blött hår lät det sitta några min medan jag tex rakade benen el dyl o det funkade superbra. Sen beror det ju lite på hur gult hår du har. E det väldigt gult kommer det inte att fungera då e det bättre att gå till frissan o be dem fixa. Lycka till
  • Pricky

Oj, blev lite fel där. Jag menade att jag tror inte att det jag fick är MOT gula nyanser!

• Gravid2010
    Pricky skrev 2009-06-11 19:04:07 följande:
    Oj, blev lite fel där. Jag menade att jag tror inte att det jag fick är MOT gula nyanser!
    Näe det är det säkert inte. Det är nog bara ett schampo för blont hår.
  • Ecens

Finns även silverschampoo på ICA Maxi

• Pricky
    Ecens skrev 2009-06-11 19:07:01 följande:
    Finns även silverschampoo på ICA Maxi
    Åh, vi har ett ICA Maxi här! Jag ska genast åka dit! Vad heter den sorten?
  • Pricky

Mitt hår är ju ljust, men ändå ganska ljust. Funkar det inte med silvershampoo då?

• Ecens
    Pricky skrev 2009-06-11 19:15:03 följande:
    Åh, vi har ett ICA Maxi här! Jag ska genast åka dit! Vad heter den sorten?
    Det kommer jag inte ihåg. Fanns massa sorter att välja mellan, iaf här på maxi.
    Står vid de lite "exklusivare" schampoorna.
  • mi07va

jag köper en flaska 250 ml för 30 kr hos en frissa här i Malmö, billigt och bra!

• Pricky

Nu har jag använt silvershampoot från ICA Maxi tre gånger, och håret är MYCKET bättre! Jag ska använda kanske två gånger till imorgon också!
    Tack så mycket för hjälpen! Nu slipper jag gå med kycklinggult hår (även om det är liiiiiiite gult).

• raceii

Om jag har fattat det här rätt..'

Är Silver Schampo för personer med blont hår?
    Blir det liksom en mörkare nyans?

• NoLe
    raceii skrev 2010-12-29 21:07:14 följande:

Tar bort gula toner i blonderat hår.
  • Empiiis
    raceii skrev 2010-12-29 21:07:14 följande:

Det är till för dem som blekt håret men råkat få det lite gult. Det tar bort de gula tonerna och man får ett mer jämt ljust hår beroende på hur ljust du blekt det.
    Jag använder det någr gånger efter jag blekt om utväxten. Efter det vanligt schampoo för färgat hår.

Så tror jag iaf att de flesta använder det.
Svar på tråden Var köper man silverschampo?