• llinaa

Vad hade era barn i betyg i skolan senast

Vad hade era barn i betyg i skolan senast?
    jag menar ni som har barn i klass 8 eller klass 9

• Svar på tråden Vad hade era barn i betyg i skolan senast
  • abnocto

Min grabb hade 3 G, 2VG och resten MVG så jag klagar inte. Han slutade 9-an. Jag är mest tacksam över att han lyckades få G i spanska för där låg han illa till. Är väl bara att konstatera att han inte är någon språkbegåvning

• ims67

1 ig 1 vg och resten g slutade 9an

• hymafr

2 MVG, 6VG, resten G = 210 poäng . Slutade 9:an. Hon har verkligen kämpat. (Har ett funktionshinder)

Ilinaa: Hur kan man ha 303 poäng?

• llinaa
    hymafr skrev 2009-06-16 09:58:52 följande:
    2 MVG, 6VG, resten G = 210 poäng . Slutade 9:an. Hon har verkligen kämpat. (Har ett funktionshinder)Ilinaa: Hur kan man ha 303 poäng?
    max poängen man kan få är 320. g är 10 vg är 15 mvg 20

jag menar inte 303 utan 305. skrev fel i all hast när jag skrev de innan
    14 mvg 1 vg 1 g
  • llinaa
    llinaa skrev 2009-06-16 17:28:35 följande:
    max poängen man kan få är 320. g är 10 vg är 15 mvg 20jag menar inte 303 utan 305. skrev fel i all hast när jag skrev de innan14 mvg 1 vg 1 g
    g i idrott och vg i slöjd övriga mvg
  • hymafr

Grattis Ilinaa. Till din dotter alltså

Hoppas att det håller i sig på gymnasiet

• llinaa

sv.wikipedia.org/wiki/International_Baccalaureate_Diploma_Programme

jag hoppas ju att de håller i sig. Hon vill ha 320 men de lär hon inte få för hon får nog inte mvg i idrott eller slöjd. Hon går nu i en klass där de läser 85% utav tiden på Engelska. Föresten de gör mina alla 4 barn.

Hon vill gå Ib på gymnasiet. du kan se vad de är för något om du klickar på länken ovan.

• Hannaliten
    llinaa skrev 2009-06-18 10:57:30 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/International_Baccalaur... jag hoppas ju att de håller i sig. Hon vill ha 320 men de lär hon inte få för hon får nog inte mvg i idrott eller slöjd. Hon går nu i en klass där de läser 85% utav tiden på Engelska. Föresten de gör mina alla 4 barn. Hon vill gå Ib på gymnasiet. du kan se vad de är för något om du klickar på länken ovan.
    Duktig dotter du har. Pa gymnasiet gick jag ett program med ca 50% undervisning pa engelska. Nu bor jag i USA sedan 10 ar tillbaka. Jag sag att dina barn ska hit snart. Kul!
  • llinaa
    Hannaliten skrev 2009-06-18 11:14:49 följande:
    Duktig dotter du har. Pa gymnasiet gick jag ett program med ca 50% undervisning pa engelska. Nu bor jag i USA sedan 10 ar tillbaka. Jag sag att dina barn ska hit snart. Kul!
    oja de åker på måndag .
    du kan läsa lite om de här
    blogg.expressen.se/mmaddee/
Svar på tråden Vad hade era barn i betyg i skolan senast