Tänker på tjejer
Jag fantiserar om tjejer. Fantiserar om hur en snygg tjej smeker mig och min sambo tittar på. Blir så himla kåt......Har aldrigt testat, men drömmer.
Blir aldeles våt bara jag tänker tanken....
Jag fantiserar om tjejer. Fantiserar om hur en snygg tjej smeker mig och min sambo tittar på. Blir så himla kåt......Har aldrigt testat, men drömmer.
Blir aldeles våt bara jag tänker tanken....
sofia sthlm
herre gud det låter heeelt fantastiskt! var det första gången för er båda? var allt hundra procent eller fanns det stunder där det kändes lite konstigt? jag fantiserar oxå massor. men av någon konstig anledning tänker jag på och undrar över hur det känns efteråt, vad gör man då?
hur fick ni kontakt med varandra?
Halloj!!
här en till som gillar tjejsex!
helt underbart är det )
taxichick
har du en massa erfarenhet du vill berätta om för en oskuld på området
jaa...berätta gärna..:)
Tänker/Tänder på tjejer jag med.
Jag tycker du ska köra på!!
jag tänder också på andra tjejer. fantiserar ofta om det, blir supervåt. är gift och min man skulle se det som otrohet så det kommer nog aldrig att hända men det är underbart att fantisera...
tänder så GRYMT på tjejer, vill ta på en annan tjej, smeka hennes bröst. men jag fantiserar mest om att hon slickar mig samtidigt som jag slickar henne och använder leksaker.. gosh.. nu blir jag tänd.
men samma grej för mig, får nog hålla det på fantasinivå eftersom min man också skulle se det som otrohet, vilket jag också känner att det skulle vara, men vore häftigt att prova. mums.
Åhhh va härliga ni är.. Man blir ju lite sugen själv när man tänker på alla härliga bitjejer...
Jag fantiserar också. Gjort så länge jag kan minnas. Jag skulle nog inte dras till en tjej när det gäller ett förhållande med tillfälligt sex. O ja. Aldrig provat och nu är jag gift med en man som (liksom många av era män) skulle se set som otrohet. Kanske blir om 20 år när man måste hotta upp det. Haha. Maken har iaf fattat att det inte är nån idé att ladda hem kille-tjej porr. Så obehagligt och ointressant. Ja, man är ju som man är.
fast jag anser mig själv inte vara bi :S tror inte jag skulle klara mig utan karl, däremot går det bra utan tjej.
Men alla ni som har män som skulle se det som otrohet..
Om han får vara med då???
Tycker han likadant då??
Det ena kan ju leda till det andra sen...att han låter er träffa henne ensam???
Anonym (bella) skrev 2009-08-19 20:23:05 följande:
Fantiserar alltid om tjejer när jag onanerar eler blir slickad av min kille, har gjort ända sen jag blev intresserad av sex. Är det påsatt jag vill bli så är det däremot killar som gäller, men slick och lek..då är det tjejer. Hade sex med en tjej när jag var rätt så ung, hon var äldre, men det var inte så lyckat, jag var väldigt osäker, blev dock inte avskräckt utan har mina våta fantasier om tjejer. Har alltid fantiserat om att en äldre mogen kvinna förför mig och leker med mig;) Underbart!
Anonym (Älskar tjejsex) skrev 2009-08-26 08:37:39 följande:
sofia sthlm
låter härligt! synd att allt gott alltid tar slut =) men nya äventyr kan ju komm oxå :)