• Anonym (undrar =))

Uppskattar era män ett finger i rumpan?

Jag och min man provade med att jag satte in ett finger i analen på honom. Han gillade det verkligen. Hur är det med era män?

• Svar på tråden Uppskattar era män ett finger i rumpan?
  • Anonym (.)

Min man ÄLSKAR det! Börjar alltid med ett finger, sätter ibland i ett till. Jag älskar att ge honom njutningen och är väldigt eggande för mig också. Varierar mellan oralsex eller handjob samtidigt som jag masserar prostatan. Hans stön när jag ger honom oral samtidigt är helt underbara! Så fort jag sätter in ett finger blir han stenhård. Bara rycker i kuken och så blir han hård som sten! Sjukt sexigt!

• Anonym (Kille)

Jag man älskar det. Har fått det några gånger av sambon men sker mer o mer sällan. Blivit peggad en gång men vill ha det mer men hon säger bara "jag är inte bra på det!"  Hur ska man bli bra på nått om man inte tränar? 

Iallafall fingerni röven medans man blir avsugen eller runkad är förbannat skönt

• Dardi007skane
    Anonym (.) skrev 2025-11-17 00:58:07 följande:

Min man ÄLSKAR det! Börjar alltid med ett finger, sätter ibland i ett till. Jag älskar att ge honom njutningen och är väldigt eggande för mig också. Varierar mellan oralsex eller handjob samtidigt som jag masserar prostatan. Hans stön när jag ger honom oral samtidigt är helt underbara! Så fort jag sätter in ett finger blir han stenhård. Bara rycker i kuken och så blir han hård som sten! Sjukt sexigt!

han är lyckligt
  • HL73

Jag tycker verkligen om det. Har fått det av flera tidigare ex, både finger och stav. Ger en extra stark orgasm. Ett ex uttryckte det att det var ett stort förtroende som vi har till varandra. Med att få ge varandra en extra kick med lek där bak.

Min nuvarande fru är inte alls med på det. Har försökt men finns inget intresse eller nyfikenhet för den typen av lek. Så jag respekterar det, men lider lite i det tysta. 

• Anonym (Nix)

Nej, det uppskattas inte.

• Gonza83

Jag älskar det, blir så sjukt kåt av det och tycker det är galet skönt. Gärna mer än bara fingrar. Tyvärr ställer tjejen upp för att hon vet att jag går igång på det men hon blir själv inte kåt av det. Hade gärna träffat någon som blev kåt av det själv. I love it!

• Gonza83

Älskar det och söker någon som vill kan tänkas sätta på mig med strap on. Går igång på alla typ av kvinnor i alla åldrar. Finns i sthlm!

• Gonza83

Jag älskar det faktiskt. Otroligt skönt

• Anonym (Yuk)
    Skulle aldrig vara med en omanlig tönt som höll på med sånt. Bögfasoner. Äckligt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (undrar =)) skrev 2005-09-07 19:05:49 följande:
    Uppskattar era män ett finger i rumpan?

Jag och min man provade med att jag satte in ett finger i analen på honom. Han gillade det verkligen. Hur är det med era män?

Om min sambo vill få mig att komma på beställning så använder hon den metoden, dvs ett finger upp i rumpan och jag kommer alltid och snabbt. 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Yuk) skrev 2025-11-28 22:54:32 följande:
    Skulle aldrig vara med en omanlig tönt som höll på med sånt. Bögfasoner. Äckligt.
    Ja just det. Män får inte njuta. Glömde att sånna som du fanns
  • Anonym (Yuk)
    Anonym (Kille) skrev 2025-11-29 11:32:58 följande:
    Ja just det. Män får inte njuta. Glömde att sånna som du fanns
    Sånt kan man göra utan att vara en pervig fjolla. Bete er som män och inte som  äckliga koprofiler. Folk blir bara spyfärdiga av ert svineri.
  • Dude889
    Dardi007skane skrev 2025-11-17 06:48:17 följande:
    han är lyckligt
    Håller med :) Vi får vara glada för hans skullTungan ute
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Yuk) skrev 2025-11-29 23:45:31 följande:
    Sånt kan man göra utan att vara en pervig fjolla. Bete er som män och inte som  äckliga koprofiler. Folk blir bara spyfärdiga av ert svineri.
    Dina åsikter sammanfattar inte hela världen. Förstår inte varför sånna som dig. Om detta ämne inte är nått för dig. Gå ur tråden stäng ner internet och gå och abstinensrunka ist så stör du ingen. Tråden är inte till för dig ändå
  • Anonym (Yuk)
    Anonym (Kille) skrev 2025-11-30 12:39:09 följande:
    Dina åsikter sammanfattar inte hela världen. Förstår inte varför sånna som dig. Om detta ämne inte är nått för dig. Gå ur tråden stäng ner internet och gå och abstinensrunka ist så stör du ingen. Tråden är inte till för dig ändå
    Jag har rätt att säga min åsikt i ämnet och det är ingen ryggdunkartråd detta. Och de flesta finner det avtändande med "män" som beter sig gay och som koprofiler. 
Svar på tråden Uppskattar era män ett finger i rumpan?