Uppskattar era män ett finger i rumpan?
Jag och min man provade med att jag satte in ett finger i analen på honom. Han gillade det verkligen. Hur är det med era män?
Jag och min man provade med att jag satte in ett finger i analen på honom. Han gillade det verkligen. Hur är det med era män?
Vi vill att ni stoppar in ett finger, det är skönt, det är spännande. tyvärr sällsynt att tjejer tar initiativet, men kör på, vi erkänner inte öppet men vi älskar det
Jag tyckte att det var väldigt konstigt och udda första gången, men jag kan inte förneka att det var skönt.
Jag har aldrig varit med någon tjej som har fingrat mig där eller visat något intresse att göra det och det är inget jag själv velat heller. Tror det är vanligare att killar visar intresse för tjejers rumpa och analöppning än att tjejer vill in med fingrar där på killar. Att bli slickad där är enormt skönt.
Ja min man tycker det är spännande, men jag gilalr inte det. Men han tycker om när jag har handen lämgre bak på punken o är nära analen. Jag tänker dock inte va i den med fingrarna, har testat det mes en minidildo o är inget för mig.
Nej, han vill inte bli fingerknullad.
Min man gillar att få fingrar i analen. Han uppskattar även leksaker och vi har även pratat att prova strapon. Dit har vi inte kommit än!
Min man gillar att få fingrar i analen. Han uppskattar även leksaker och vi har även pratat att prova strapon. Dit har vi inte kommit än!
Att "bara" ha ett finger in i baken ger mig ingenting.
Det ska antingen vara smek eller slick precis vid öppningen, eller ett finger långt in som masserar prostatan.
Vidrigt.
Nej
Har provat ett par gånger både när hon ridit mig så har hon tryck in en dildo i mig, men favoriten är vanlig missionär så rider jag dildon samtidigt!!
kommer nästa direkt när hela kommit in.
Har provat ett par gånger både när hon ridit mig så har hon tryck in en dildo i mig, men favoriten är vanlig missionär så rider jag dildon samtidigt!!
kommer nästa direkt när hela kommit in.
Nej, verkligen inte. Äckligt.