• Anonym (undrar =))

Uppskattar era män ett finger i rumpan?

Jag och min man provade med att jag satte in ett finger i analen på honom. Han gillade det verkligen. Hur är det med era män?

• Svar på tråden Uppskattar era män ett finger i rumpan?
  • Västkustkille

Vi vill att ni stoppar in ett finger, det är skönt, det är spännande. tyvärr sällsynt att tjejer tar initiativet, men kör på, vi erkänner inte öppet men vi älskar det

• Tobben

Jag tyckte att det var väldigt konstigt och udda första gången, men jag kan inte förneka att det var skönt.

• philly

Jag har aldrig varit med någon tjej som har fingrat mig där eller visat något intresse att göra det och det är inget jag själv velat heller. Tror det är vanligare att killar visar intresse för tjejers rumpa och analöppning än att tjejer vill in med fingrar där på killar. Att bli slickad där är enormt skönt. 

• AlienMomma

Ja min man tycker det är spännande, men jag gilalr inte det. Men han tycker om när jag har handen lämgre bak på punken o är nära analen. Jag tänker dock inte va i den med fingrarna, har testat det mes en minidildo o är inget för mig.

• Anonym (CO)

Nej, han vill inte bli fingerknullad.

• Anonym (Uppskattar)

Min man gillar att få fingrar i analen. Han uppskattar även leksaker och vi har även pratat att prova strapon. Dit har vi inte kommit än! 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Uppskattar) skrev 2026-02-08 19:57:41 följande:

Min man gillar att få fingrar i analen. Han uppskattar även leksaker och vi har även pratat att prova strapon. Dit har vi inte kommit än! 

Testa strapon. Det är häftig känsla o njutning 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Bocken)

Att "bara" ha ett finger in i baken ger mig ingenting. 

Det ska antingen vara smek eller slick precis vid öppningen, eller ett finger långt in som masserar prostatan.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Måste våga :))

Har provat ett par gånger både när hon ridit mig så har hon tryck in en dildo i mig, men favoriten är vanlig missionär så rider jag dildon samtidigt!!
    kommer nästa direkt när hela kommit in.

• IMÅ
    Anonym (Måste våga :)) skrev 2026-02-13 07:07:08 följande:

Har provat ett par gånger både när hon ridit mig så har hon tryck in en dildo i mig, men favoriten är vanlig missionär så rider jag dildon samtidigt!!
    kommer nästa direkt när hela kommit in.

Hur menar du att du rider dildon samtidigt? Hur undviker du att den åker ut?
    Vi har en analdildo som man "sätter fast" runt kuken så den blir både som en penisring och så vibrerar den skönt både mot prostatan och utanpå mellan analöppningen och pungen. Ibland har han på den när han penetrerar mig. Sjuuuuukt skönt för oss båda. Varje gång han stöter in i mig känner jag också vibreringen mot mig och jag känner också vibreringen fortplanta sig i hans kuk. Så det är verkligen nåt att rekommendera  

Min man älskar också att jag masserar prostatan med fingrarna. Oftast föredrar han det istället för leksaken. Han tycker det är skönare med mina fingrar och blir mer upphetsad av det. Han kan komma bara av att jag masserar prostatan. Behöver inte ens röra kuken så kan han komma. Men det har vi inte gjort så många gånger. Man vill liksom ha mer ut av sex än det. Iaf känner vi det. Vi vill njuta av varandra, röra vid varandra, smaka, penetrera osv.
  • Anonym (Yl)

Nej, verkligen inte. Äckligt. 

• Anonym (Måste våga :))
    IMÅ skrev 2026-02-22 16:49:28 följande:
    Hur menar du att du rider dildon samtidigt? Hur undviker du att den åker ut?
    Vi har en analdildo som man "sätter fast" runt kuken så den blir både som en penisring och så vibrerar den skönt både mot prostatan och utanpå mellan analöppningen och pungen. Ibland har han på den när han penetrerar mig. Sjuuuuukt skönt för oss båda. Varje gång han stöter in i mig känner jag också vibreringen mot mig och jag känner också vibreringen fortplanta sig i hans kuk. Så det är verkligen nåt att rekommendera  

Min man älskar också att jag masserar prostatan med fingrarna. Oftast föredrar han det istället för leksaken. Han tycker det är skönare med mina fingrar och blir mer upphetsad av det. Han kan komma bara av att jag masserar prostatan. Behöver inte ens röra kuken så kan han komma. Men det har vi inte gjort så många gånger. Man vill liksom ha mer ut av sex än det. Iaf känner vi det. Vi vill njuta av varandra, röra vid varandra, smaka, penetrera osv.
    Hur vi lyckas har jag inget bra svar på men det kräver väll sin teknik.
    Funkar inte att köra snabbt iallafall men det behövs inte ändå 😉.
Svar på tråden Uppskattar era män ett finger i rumpan?