Vill HA !
Hej jag ser att det är många som vill ha sex och ännu fler som har sex !! ( suck )
Jag vill ha sex med en annan gravid tjej, har haft sex med icke gravida innan vill prova med en gravid ! Konstig ?
Kram
Hej jag ser att det är många som vill ha sex och ännu fler som har sex !! ( suck )
Jag vill ha sex med en annan gravid tjej, har haft sex med icke gravida innan vill prova med en gravid ! Konstig ?
Kram
Licens To Kiss skrev 2009-06-20 19:23:41 följande:
jag är gravid och sugen på tjejsex!! Är lite bi tror jag,har haft tjejsex men det var länge sen nu...kanske dags igen?
Tycker att det är konstigt, men folk tycker säkert att jag har konstiga sexuella drifter också... Ha den typ av sex du vill! Skit i att folk (som jag, hehe) tycker att du är konstig!
jaha vad många härliga svar och inlääg men det blev ju" Licens to kiss "som tog över , haha
Kram
Licens To Kiss skrev 2009-06-20 19:23:41 följande:
är sj bi och gravid och är oxå super sugen på tjej sex hela tiden =P
Skulle gärna ställt upp om det inte var för att jag är gift och inget mannen skulle upskatta
önskar dig lycka till ts
Här är en till som är gravid i vecka 25, har aldrig testat tjejsex förut men nu vill jg testa. Hur går jag tillväga? Jag bor i sthlm.
Hjälp!