• Anonym (88:an)

Hetero vad jag tror.. eller??

Jag tänder på killar och har sex med dom.

Men så ibland, så kan jag träffa någon tjej på jobbet eller liknande.. tex fest eller genom kompisar.. Man hälsar på varandra. Sen helt plötsligt så får jag en känsla av att jag är intresserad, nästan lite småkär.. Vad beror det på? Är det att den andra sänder ut någonting.. ?? som att hon är intresserad på något sätt?

Jag kan nog inte riktigt se mig ha sex med en tjej.. för det är killar jag tänder på. Så känns det. Men det känns lite jobbigt när det blir sådär ibland..förstår mig inte på mig själv riktigt. Någon som har nån teori? Det händer inte ofta heller..

• Svar på tråden Hetero vad jag tror.. eller??

PUFF

• Anonym

Jag är likadan...men jag har inget svar. undrar oxå lite. fast jag tar det med en klackspark

Okej.

Ja men visst är de lite konstigt. Så där plötsligt kär/intresserad.. att det känns som det är något där blir det inte ens med killar.

Jo jag kräver ju inte ner mig över detta.. men tänkte skriva och kolla vad folk skriver. Men alla tjejer kanske har sådär ibland? Kanske för man är så lika på något sätt även fast man knappt vet om det. Njaa jag vet ej..

gräver skulle det stå.. haha

• Anonym (....)

Jag är likadan... Har testat att ha sex med tjejer och det är otroligt mysigt!

Men kan inte bli kär i en tjej.... jätte konstigt... tycker kvinnor är mycket vackrare och erotiska än män...

Men är i huvudsak män jag tänder på

• LadyWillow

Anonym (88:an) skrev 2009-06-22 20:09:13 följande:

Okej.Ja men visst är de lite konstigt. Så där plötsligt kär/intresserad.. att det känns som det är något där blir det inte ens med killar.Jo jag kräver ju inte ner mig över detta.. men tänkte skriva och kolla vad folk skriver. Men alla tjejer kanske har sådär ibland? Kanske för man är så lika på något sätt även fast man knappt vet om det. Njaa jag vet ej..
    Allvarligt talat låter det som om att du är åtminstone bisexuell. En del människor tänder mer på det ena könet och blir mer kära i det andra. Men sånt kan vara svårt att acceptera och man kanske aldrig har tänkt att man själv skulle vara "sådan".

Lady Willow-
    Ja jag vet fan inte hur jag ska tolka det. Men det visar sig med tiden hur det blir.

Har ett syskon som är homosexuell så jag har inget emot andra läggningar osv.. Om det kanske lät som det så *ursäkta*

Anonym(....) -
    Okej vad konstigt att du inte kan bli kär i tjejer.. hihi.. men okej jag tror inte ens jag skulle kunna testa att ha sex med en tjej.. men man vet aldrig.. jag är nog ganska sexuell av mig så det känns ju inte omöjligt heller. Kanske är därför jag blir såhär ibland att jag blir attraherad.. hmm har nog hänt 2 gånger.. senast idag. Därför jag tänkte skriva av mig.

• Anonym

Anonym (....) skrev 2009-06-22 20:38:23 följande:

Jag är likadan... Har testat att ha sex med tjejer och det är otroligt mysigt!Men kan inte bli kär i en tjej.... jätte konstigt... tycker kvinnor är mycket vackrare och erotiska än män...Men är i huvudsak män jag tänder på
    Hört många kvinnor som säger så att de tycker kvinnor är vackrare och gillar att ha sex med dom etc, men de kan inte bli kära eller ha förhållande.

Jag har alltid undrat om det inte bara är heteronormen som gör så då?
    Jag menar om du nu gillar att ha sex med dem och tycker att de är vackrare än män så borde det väl kanske bara vara så att du helt enkelt inte träffat rätt tjej ännu?
  • LadyWillow

Anonym (88:an) skrev 2009-06-22 23:14:38 följande:

Lady Willow-Ja jag vet fan inte hur jag ska tolka det. Men det visar sig med tiden hur det blir. Har ett syskon som är homosexuell så jag har inget emot andra läggningar osv.. Om det kanske lät som det så *ursäkta* Anonym(....) -Okej vad konstigt att du inte kan bli kär i tjejer.. hihi.. men okej jag tror inte ens jag skulle kunna testa att ha sex med en tjej.. men man vet aldrig.. jag är nog ganska sexuell av mig så det känns ju inte omöjligt heller. Kanske är därför jag blir såhär ibland att jag blir attraherad.. hmm har nog hänt 2 gånger.. senast idag. Därför jag tänkte skriva av mig.
    Nej, jag tyckte inte det lät som du hade nåt emot det. Däremot lät det som att du möjligen, av någon anledning kanske hade svårt att se dig själv som bi eller homo. Det förekommer ju ibland att det är fler än ett syskon som är homo eller bi. Ibland kan då det "senare" syskonet ha svårt att tro att även hon/han kan vara det, kvoten i familjen är ju typ fylld. Eller så kan de känna press på sig själva från föräldrar att vara "vanlig" när redan ett syskon redan fallit ur konventionens led...Det behöver inte alls vara så för dig, men som sagt känner jag syskon som upplevt sådana känslor och därför har det tagit längre tid för dem att komma fram till att de också är homo/bi.
    LadyWillow skrev 2009-06-23 13:13:38 följande:
    Anonym (88:an) skrev 2009-06-22 23:14:38 följande:
    Nej, jag tyckte inte det lät som du hade nåt emot det. Däremot lät det som att du möjligen, av någon anledning kanske hade svårt att se dig själv som bi eller homo. Det förekommer ju ibland att det är fler än ett syskon som är homo eller bi. Ibland kan då det "senare" syskonet ha svårt att tro att även hon/han kan vara det, kvoten i familjen är ju typ fylld. Eller så kan de känna press på sig själva från föräldrar att vara "vanlig" när redan ett syskon redan fallit ur konventionens led...Det behöver inte alls vara så för dig, men som sagt känner jag syskon som upplevt sådana känslor och därför har det tagit längre tid för dem att komma fram till att de också är homo/bi.
    Jaa det kanske är så då.. haha vet verkligen inte alls. Hur som helst så kan jag inte göra något åt saken. Den jag "föll" för.. kommer jag typ aldrig mer se igen.. + att hon har familj. Och jag är väl egentligen intresserad av en kille just nu.

Tiden får avgöra.. kanske blir det att jag träffar en tjej nån gång. Vem vet.
  • Anonym (vacker konst)

jag tycker tjejer är mycket attraktivare än killar, jag har pojkvän som jag tänder på... har haft problem med att det kvinnliga könet behandlat mig illa av någon anledning så har lite svårt för just den sociala biten med tjejer men inget´jag blundar för att de är vackra.

min kille är lite svartsjuk på att jag kan tycka om tjejer till utseendet, hans mamma sa en gång till honom att akta sig för bi sexuella tjejer för han aldrig skulle kunna tillfredstäklla dem helt och fullt... jag anser inte mig själv som bisexuell för att jag finner människor av samma kön attraktiva jag tror de flrsta gör det i större eller mindre utsträckning...

aldrig fel att testa för att vet mer säkert...

• LadyWillow

Anonym (vacker konst) skrev 2009-06-23 15:15:32 följande:

jag tycker tjejer är mycket attraktivare än killar, jag har pojkvän som jag tänder på... har haft problem med att det kvinnliga könet behandlat mig illa av någon anledning så har lite svårt för just den sociala biten med tjejer men inget´jag blundar för att de är vackra.min kille är lite svartsjuk på att jag kan tycka om tjejer till utseendet, hans mamma sa en gång till honom att akta sig för bi sexuella tjejer för han aldrig skulle kunna tillfredstäklla dem helt och fullt... jag anser inte mig själv som bisexuell för att jag finner människor av samma kön attraktiva jag tror de flrsta gör det i större eller mindre utsträckning...aldrig fel att testa för att vet mer säkert...
    Alltså, jag tycker det är skillnad på att tycka att andra tjejer är snygga, och att bli attraherad av tjejer. Eller förälskad i.

Jag vet inte vad det är jag upplevt dom 2 gångerna jag har det. Men tror inte jag är Bi. Men kanske testar nån gång.. vem vet.

• Anonym

Jag trodde att jag var bi för jag trodde att de flesta är det. Jag provade att leva ut det och efter att ha legat med 3 kvinnor kan jag säga att jag tillhör de få som är helt hetero. Är fortfarande god vän med tjejerna, men kvinnokroppen är helt ointressant för mig. Sova ihop, kramas, ja men där går verkligen gränsen. Killar däremot - mums

Okej.. mums ja!

• Anonym (Gillar "s-byxor)

Jag tycker mer att det låter som du är homo.
    Själv så anser jag mej helt hetro, men älskar att leka med killars kukar.

• regnbågspappan

jag tror att ifrågasätter man sig själv betyder det att man e bi eller tom kanske gudförbjude homo. Fundera inte så mycket på det. vad e det som gör frågan så stor?

• regnbågspappan

du är man eller????

• lollipop6

nej jag är tjej.. Jag tror absolut inte jag är homo.. eftersom jag gillar killar. Men kanske är bi.. fast som en annan sa.. ska inte tänka mer på det här. Blev bara nyfiken om det bara är jag som har upplevt detta.

Kan ju inte fråga er heller.. bara jag som vet.. kommer säkert testa mig för om jag får chansen nångång. Men killar kommer alltid vara intressanta för mig.

Kanske är det tillomed så att alla är "bi" man blir intresserad av samma kön, kanske för att de är rätt person helt enkelt.

• Neko

eller så är det så att personen antingen är intresserad av dej eller kanske bara lite småupphetsad rent allmänt och du känner av feromonerna? =)

Svar på tråden Hetero vad jag tror.. eller??