• Darling06

Fan fan fan.. Jag blir knäpp snart!!

Jag tycker Pergotime är det sämsta påfundet nånsin just nu..
    Skjuter ju upp mensen med flera dar, mer å mer för varje månad. Plus att den verkar ge ALLA grav-symptom som finns alldeles innan mensen ska komma.
    BARA för att man ska tro att man äntligen är gravid..
    Å så är de min födelsedag idag oxå å så kom tant röd som ett brev på posten.
    FYYY va arg å ledsen jag är nu.. SUCK!

• Svar på tråden Fan fan fan.. Jag blir knäpp snart!!
  • pinglan123

Hej.
    Jag förstår precis hur du känner.. ska börja med min 6e trippel pergo kur nästa månad.. Man måste stå ut med alla jävla biverkningar o ändo blir det inget plus.. Förstår inte hur man ska orka..

• Mini Söderling

Men fy vännen va jobbigt det låter som du har det och inte konstigt att du deppar i dag med all rätt , å födelsedag och allt, men du ge inte upp det är många som trots dessa jobbiga hemska biverkningar tillslut blir gravid håller mina tummar för dig i framtiden och skickar en stryrke kram!!!!!

• Darling06

Tack snälla ni:)
    Men man blir så matt. Finns de som har det värre, jag vet..
    Men det är så jobbigt när man tror å tror att NU måste det vara nåt. Sen bara näää..
    Varit illamående, haft halsbränna, trög i magen ja typ allt som tyder på graviditet.
    Sen att mensen blir mer å mer uppskjuten känns så trist. Förra månaden en dag efter tiden, denna månad fyra dagar efter.
    Jaja, det kommer det kommer.. Nån gång:)

Svar på tråden Fan fan fan.. Jag blir knäpp snart!!