• Mini Söderling

blödningar under ägglossning ??

Jag har ätit pergotime från dag 5 till 10 i lördags och igår visade det starkt på ägglossnings test i fre hade jag som bruna flytningar men i dag har jag blödit ganska mycket klart rött blod är det någon annna som blödit vid ägglossning ?
    Jag undrar om denna mån kan vara körd nu .............

• Svar på tråden blödningar under ägglossning ??
  • minezza

Läste en bra bok om naturlig födelsekontroll, iofs så var det fråga om att INTE bli gravid i den, men den var jätte informativ för oss som VILL bli gravida också. Tyvärr minns jag inte vad den hette eller vem som skrev den. Där stod det bl.a. om blod vid ÄL och det är alltså fullt normalt, man ska inte missta sej och tro att det är äkta mens. Har också läst att man ska vara extra fertil om man blöder vid ÄL

• Mini Söderling

Tack för ditt svar får hoppas det stämmer på mig då :)

• To be or not to be

jag gör det samma , itne varje gång det blir så.men jag hade en ryckig maj månad me mens,så även lite ägglossning me blod,sen juni med hade mens runt 17 :de o den varade först i ca 7 dagar sen eftersläntare tills 9 dagen sen märkte jag av för 2 dagar sen lite trådiga flytningar o segt sekret och blod,så blod i 2 dagar o nu börjat avta. bara d sega skretet kvar,hade med trådiga blodblandade flytningar o mensvärk lite, nu mår jag prima.. så d va nog garanterat ägglossning för ingen mensvärk e kvar nu.. men vad mer kan märkas vid ägglosning? nån som vet,kan man få nå levrat blod,asså rester av äggen? hade nåästan som mensliknande hetl klart..

Svar på tråden blödningar under ägglossning ??