Hamnade i fyllecell och nu vill socialen ha möte!
Hejsan,
För ett par veckor sedan hade vi personalfest vilket inte slutade så kul för min del.. På festen var det helt ok men ska erkänna att jag har stoooora minnesluckor, dock hade jag uppfört mig väl tack och lov! Vi hade tydligen åkt in till stan och på väg hem måste jag ha somnat på spårvagnen eller nåt för minnet har kommit tillbaka när jag vinglar runt på språrvagnsspåren i en helt annan stadsdel än min.
Polisen körde förbi och plockade upp mig och plockadevidare mig till Tllnyktringsenheten som det heter. Morgonen började med ångest, brukar verkligen inte hamna i såna situationer! Som tur var så var det en jättetrevlig kvinna som jobbade är och hon fick mig att slappna av i situationen medans jag väntade på taxi. Jag har glömt och gått vidare nu.
MEN, nu läste jag precis ett brev jag fått hem att jag blivit inbokad på ett möte på socialen pga LOB..
. Måste jag gå på detta? Har det att göra med att jag har ett barn? Alkohol är vanligtvis ingen issue för mig så jag känner mig inte direkt motiverad till mötet.
Vad tror ni, måste jag gå? Ska ringa till honom imorgon men är så uppstressad jus nu!