• llinaa

störs ni utan storbystade kvinnor som medvetet framhäver sina bröst

störs ni utan storbystade kvinnor som medvetet framhäver sina bröst

• Svar på tråden störs ni utan storbystade kvinnor som medvetet framhäver sina bröst
  • logg81

Man kan ju framhäva bysten på ett snyggt sätt. Man behöver ju inte bli vulgär... Framhäv de partier man vill med stil och smak så blir man oftast skitläcker...

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • FrökenFreja

Kan bara hålla med om det många av er skriver. Jag är storbystad och "framhäver" utan att ha värsta ringningen. Jag har former men vill inte ha "tält" på mig. Jag ser SÅ mycket större ut då! Nej, jag ska ha figursydda kläder, det passar mig bäst.

• BlommyNess12
    Airlee skrev 2009-07-03 18:33:40 följande:
    Jag är också blek! :) Men har svarta, långa och täta fransar både över och under ögat så det ser ut som att jag har ögonsmink jämt. Och läpparna är ganska mörka i färgen av sig själva. Tyvärr har jag fått mina första sommarfräknar nu, de förstör lite.
    Jag är blondare än marilyn monroe typ. Nu har jag visserligen rött hår, och då behöver jag inte vara lika försiktig med mascaran, men det är inte så snyggt med lots of makeup när man har så färgstarkt hår som jag har just nu
  • Airlee
    BlommyNess12 skrev 2009-07-03 18:36:57 följande:
    Jag är blondare än marilyn monroe typ. Nu har jag visserligen rött hår, och då behöver jag inte vara lika försiktig med mascaran, men det är inte så snyggt med lots of makeup när man har så färgstarkt hår som jag har just nu
    Vad coolt att vara så där blond naturligt!

Men på tal om det här med brösten så kan jag bli avundsjuk på småbystade när det gäller en del plagg de kan ha, såna där superurringade linnen som lämnar huden mellan brösten bar utan att det ser det minsta vulgärt ut, bara elegant... det skulle se skumt ut på mig.
  • BlommyNess12
    Airlee skrev 2009-07-03 18:39:42 följande:
    Vad coolt att vara så där blond naturligt! Men på tal om det här med brösten så kan jag bli avundsjuk på småbystade när det gäller en del plagg de kan ha, såna där superurringade linnen som lämnar huden mellan brösten bar utan att det ser det minsta vulgärt ut, bara elegant... det skulle se skumt ut på mig.
    Mmm, jag hade små bröst innan jag blev gravid och fick barn och ammade, nu är de enorma. Saknar att kunna ha vissa sorters kläder jag kunde ha förut, så jag känner igen det du skriver!
  • Airlee
    BlommyNess12 skrev 2009-07-03 18:41:07 följande:
    Mmm, jag hade små bröst innan jag blev gravid och fick barn och ammade, nu är de enorma. Saknar att kunna ha vissa sorters kläder jag kunde ha förut, så jag känner igen det du skriver!
    Känns som om de flesta plagg är designade för små till mellanstora bröst också, om ett plagg inte passar mig så är det i nio fall av tio på grund av boobsen. Irriterande.
  • Airlee
    Airlee skrev 2009-07-03 18:42:21 följande:
    Känns som om de flesta plagg är designade för små till mellanstora bröst också, om ett plagg inte passar mig så är det i nio fall av tio på grund av boobsen. Irriterande.
    ...kan bara tänka mig hur jobbigt det är för alla med RIKTIGT stora bröst.
  • BlommyNess12
    Airlee skrev 2009-07-03 18:42:21 följande:
    Haha, ja! Jag får ofta ta en storlek större än vad jag behöver, och då sitter det förfärligt på resten av kroppen, och axelbanden hänger..
  • Airlee
    BlommyNess12 skrev 2009-07-03 18:44:30 följande:
    Haha, ja! Jag får ofta ta en storlek större än vad jag behöver, och då sitter det förfärligt på resten av kroppen, och axelbanden hänger..
    Precis! Värst är linnen med två trekanter för brösten, det ser inte klokt ut på mig när sömmen hamnar i höjd med bröstvårtan.
  • Madida

Absolut inte! Tycker det är kvinnligt med bröst och kvinnligt är vackert så framhäv mera säger jag

Nu råkar jag ha ganska så rejält stora bröst och tycker det är såååå tråkigt med alla dessa fina sommarklänningar som är skurna under brösten. Jag kan inte ha såna, mina bröst får inte plats och det är faktiskt riktigt riktigt trist! Lite OT men jag har varit å shoppat idag så jag är lite sur

• BlommyNess12
    Airlee skrev 2009-07-03 18:46:24 följande:
    Precis! Värst är linnen med två trekanter för brösten, det ser inte klokt ut på mig när sömmen hamnar i höjd med bröstvårtan.
    Haha, ja och alla dessa förbannade "tuttfack" på alla tunikor.
  • Airlee
    BlommyNess12 skrev 2009-07-03 18:47:39 följande:
    Haha, ja och alla dessa förbannade "tuttfack" på alla tunikor.
    Ja! Grrr.

Nu ska jag hoppa i duschen.. ska gå ut ikväll. Får väl se om det blir en tutt-kväll eller en ben-kväll.
  • MiIou
    Airlee skrev 2009-07-03 18:39:42 följande:
    Vad coolt att vara så där blond naturligt! Men på tal om det här med brösten så kan jag bli avundsjuk på småbystade när det gäller en del plagg de kan ha, såna där superurringade linnen som lämnar huden mellan brösten bar utan att det ser det minsta vulgärt ut, bara elegant... det skulle se skumt ut på mig.
    Ja fast vi småbröstade har ju samma problem, det är inte så kul heller när man inte fyller ut upptill utan att det blir som alldeles pösigt och man ser rakt ner i tröjan... Jag får ju köra på vadderad BH för att kläderna ska sitta
  • freshroses

Jag tycker det är fult med stora bröst och ännu fulare när de framhävs för mycket, men nej, jag störs inte.

• Airlee
    Miniminou skrev 2009-07-04 13:39:30 följande:
    Ja fast vi småbröstade har ju samma problem, det är inte så kul heller när man inte fyller ut upptill utan att det blir som alldeles pösigt och man ser rakt ner i tröjan... Jag får ju köra på vadderad BH för att kläderna ska sitta
    Nej jag förstår att det också är ett problem. Det är synd att man inte är den där kvinnan som alla kläder är gjorda för...
  • habibty81

Störs inte av det alls. Alla kvinnor passar inte i samma sorts urringning. Tänker mest hur plagget sitter på just den personen liksom.
    Tycker att det kan vara riktigt snyggt med en sjysst hylla.
    Ha små boobs själv. Än så länge....

• Älsko

om man har snygga stora bröst och kläder som sitter snyggt så är det super sexigt..

• kotka

jag gillar felskrivningen i TS. "störs ni _utan_ storbystade kvinnor...". det gör jag!

• Rabarber och jordgubbspaj

nej inte alls, bryr mig inte ett dugg...

men det jag störde mig på är att alla storbystade verkade tro att jag skulle vara avundsjuk på det för att jag var smal och hade små bröst...så det påpekades mkt om det och flängdes om hur mkt bättre det var att se ut som dem än något annat....

• Efraim Barkbit

Tvärtom det är ju fint!

Svar på tråden störs ni utan storbystade kvinnor som medvetet framhäver sina bröst