störs ni utan storbystade kvinnor som medvetet framhäver sina bröst
Man kan ju framhäva bysten på ett snyggt sätt. Man behöver ju inte bli vulgär... Framhäv de partier man vill med stil och smak så blir man oftast skitläcker...
Kan bara hålla med om det många av er skriver. Jag är storbystad och "framhäver" utan att ha värsta ringningen. Jag har former men vill inte ha "tält" på mig. Jag ser SÅ mycket större ut då! Nej, jag ska ha figursydda kläder, det passar mig bäst.
Absolut inte! Tycker det är kvinnligt med bröst och kvinnligt är vackert så framhäv mera säger jag
Nu råkar jag ha ganska så rejält stora bröst och tycker det är såååå tråkigt med alla dessa fina sommarklänningar som är skurna under brösten. Jag kan inte ha såna, mina bröst får inte plats och det är faktiskt riktigt riktigt trist! Lite OT men jag har varit å shoppat idag så jag är lite sur
Jag tycker det är fult med stora bröst och ännu fulare när de framhävs för mycket, men nej, jag störs inte.
Störs inte av det alls. Alla kvinnor passar inte i samma sorts urringning. Tänker mest hur plagget sitter på just den personen liksom.
Tycker att det kan vara riktigt snyggt med en sjysst hylla.
Ha små boobs själv. Än så länge....
om man har snygga stora bröst och kläder som sitter snyggt så är det super sexigt..
jag gillar felskrivningen i TS. "störs ni _utan_ storbystade kvinnor...". det gör jag!
nej inte alls, bryr mig inte ett dugg...
men det jag störde mig på är att alla storbystade verkade tro att jag skulle vara avundsjuk på det för att jag var smal och hade små bröst...så det påpekades mkt om det och flängdes om hur mkt bättre det var att se ut som dem än något annat....
Tvärtom det är ju fint!