Vilket är det mest kränkande skällsord du kan?
Finns fler alternativ, får ni skriva alla.
Jag gillar att likna folk med min toaborste.
Finns fler alternativ, får ni skriva alla.
Jag gillar att likna folk med min toaborste.
Bitterfitta har en viss klang
Till män : dyngkuk
Det är sant, detta lilla ord biter rejält
En annan variant på dyngkuk är surkuk...
Den manliga varianten på surkärring/surfitta- Surkuk
till killar som använder "fitta" som skällsord är det bara att säga "gillar du kuk bättre?"
Uppblåst nolla.
Om en man kallar mig fitta som skällsord brukar jag fråga om han är homosexuell... Om man nu använder ordet fitta på det viset, så måste det väl innebära att man inte gillar fitta?
du är som en groda utan ben!! (hopplös)
men "lilla gumman" i nedlåtande ton
tuff tuff (du är dummare än loket)
Det värsta de kan säga till mig är at jag liknar korsdrag som härjar på FL
Smickrande!
Hopplös är ett ord som har en starkare betydelse än det vi format det till, det kan nästan låta lite snällt och charmigt på något sätt:
Å ååååååååååh, vad du är hopplöööööööööös... *men jag gillar dig ändå*
Men för mig betyder det verkligen att den människa jag säger det till är bortom all räddning och är så fruktansvärt dum i huvudet att jag nästan, fast bara nästan, tycker synd om den.
Sedan finns det massa grejer man kan dra till med i stundens hetta, men det är helt och hållet situationsbundet och jag brukar vara rätt vass när det "behövs".
Det gäller bara att hitta punkter hos "fienden" och använda det så blir det lätt kränkande, även ifall en annan inte hade lyft ögonbrynen för samma ordval
Personerligen tycker jag att hynda är ett bra skällsord eftersom att det sägs så sällan att folk inte vet vad man ska svara på det