• llinaa

vad hade ni för bh storlek när ni var 15 år eller vad har era 15 åriga flickor för bh storlek

vad hade ni för bh storlek när ni var 15 år eller vad har era 15 åriga flickor för bh storlek

• Svar på tråden vad hade ni för bh storlek när ni var 15 år eller vad har era 15 åriga flickor för bh storlek
  • K grrl

Shit att ni kommer ihåg, det gör inte jag! Jag var storbystad för att vara så smal som jag var, men mer än så minns jag inte... Antagligen som nu, dvs runt 65 D.

• krillesthlm
    Fjärilslarv skrev 2014-09-25 21:01:56 följande:

70d hade jagf

inte längre?
  • Fjärilslarv
    krillesthlm skrev 2014-09-25 22:41:21 följande:
    inte längre?
    nej jag har 70 H eller I
  • krillesthlm
    Fjärilslarv skrev 2014-09-25 23:08:28 följande:
    nej jag har 70 H eller I
    läckertGlad
  • Fjärilslarv
    krillesthlm skrev 2014-09-25 23:11:03 följande:
    läckertGlad
    HAHA nja jag tycker mest de är ivägen men maken gillar dem.
  • krillesthlm
    Fjärilslarv skrev 2014-09-25 23:12:37 följande:
    HAHA nja jag tycker mest de är ivägen men maken gillar dem.
    haha tror fan detGlad
  • nytt eller gammalt

Oj vad tidiga alla var...i min skola var det en tjej som hade stora bröst redan i den åldern, det var så synd om henne för alla killar retades och glodde.

Så...själv hade jag ingen behå förrän jag var över 20 och då hade jag 70e när jag efter mycket letande hittade nåt som passade. Sen har de blivit större och större med åren (som för de flesta antar jag). Det var svårt att hitta behåar i större storlekar på den tiden, idag är väl e-kupa sett som litet. Konstigt att det har hänt så mycket på några decennier tycker jag.

• Glinda från Oz

Jag hade 80B, det var en underbar tid när jag kunde köpa BHar vart som helst. Nu har jag 80F och jag har bara gått upp fem kilo på den här tiden så det är inte pga fett, jag kom in i puberteten sent helt enkelt.

• annakarlsson

Jag hade nog 70b och min döttrar hade c och d-kupa tor det va 70 under bysten.

• brallison

Sen jag var 15 och tills nu (är 41 nu) så har jag alltid haft 75A. Kanske under amningen har det gått upp till 75B.

• Anna75g

Hade 70E när jag gick på balen i 9:an minns jag. 

Köpte min första 75G när jag var 22år. Nu är jag 34år och de är fortfarande 75G ibland H.

Svar på tråden vad hade ni för bh storlek när ni var 15 år eller vad har era 15 åriga flickor för bh storlek