Ska vi flytta isär?
Jag och min sambo har varit ett par i snart fyra år. Vi har två barn på 2 år och 3 månader. Vår minsting har haft kolik vilket har varit tufft för hela familjen.
Det hela resulterar i att jag och min sambo bråkar väldigt mycket. Vi bråkar om minsta bagatell som sen slutar med att vi skriker på varandra framför barnen.
Vi har många gånger sagt att vi ska flytta ifrån varandra men när väl ilskan har lagt sig känns det bra igen och allt flyter på tills det kommer ett nytt bråk. Det händer ungefär en gång i veckan och jag börjar bli ordentligt trött på det.
Man får så dåligt samvete också att barnen ska behöva lyssna på det. Men just i den stunden när man är så arg så tänker man sig inte för.
Vi bråkade ordentligt idag igen och nu känns det som att det här var droppen. Det är något som måste göras. Är detta bara en svacka i vårt förhållande pga all stress och sömnlösa nätter som man måste försöka ta sig igenom? Eller är det dags att flytta isär? Jag vet varken ut eller in! Känns bara som allt är hopplöst och jag vill bara lägga mig ner och gråta och skrika ut all min frustration.