vill inte ha min man...
Trodde aldrig det skulle hända, vi har haft världens bästa sexliv, även om annat vari dåligt har sexet alltid funkat, men nu är lusten som bortblåst och har varit i över ett år för mig...
Han gör mig mest irriterad med sina inviter och det är jobbigt att ha honom nära.
Jag är helt asexuell här hemma.
Tror inte att jag ens vill vilja ha honom om man säger så.
Men andra män däremot, åh herregud vad jag längtar efter att ha sex med någon annan..
Har några bekantskaper som gör mig alldeles galen, ännu har inget skett, men jag känner väldigt ofta att det räcker att jag tänker på någon av de så blir jag kåt.
Tyvärr skapas inte samma känslor för min man, alls..
Dvs. jag kan inte ställa upp på sex med honom och fantisera om någon av de andra männen, och jag vet snart inte vad jag
ska göra...
Är våran relation helt död? Kan man rädda den på något sätt eller ska jag ge upp, inse att jag egentligen vill vara fågelfri och roa mig, det finns ju så många vackra män?
Till saken hör att han har ändrat sig mycket, tidigt i vår relation var han mycket slarvig och jag skötte det mesta och började väl redan då tappa delar av lusten, men på senare år har han ändrat sig MYCKET och jag tycker att min lust borde ha kommit tillbaka..
Var det bara en långvarig förälskelse som aldrig mynnade ut i kärlek från min sida?
Då undrar jag om jag överhuvudtaget kan ha/är mogen för en djupare relation, för alla mina tidigare relationer har slutat så här; efter 2 år eller efter 5 år, skillnaden var nu att vi varit ihop i sju år..
Kommer jag någonsin vilja ha en relation om jag går nu?