• jonnsan83

någon som är pergotimeexpert

har en liten grad PCO men med hjälp av pergotime fick ja min lilla flicka på andra kuren. första gången ja åt den hade ja bra kontakt med gyn.
    men nu har ja gjort en busig grej, jag har bestämt mig för att pröva skaffa en till. och som ni vet finns där 3 karter i en förpackning. jag äter alltså den sista kartan nu, men ja har ingen kontakt med gyn..o nu när man tänker lite tillbaka så borde man kanske prata med gyn innan man startade igen:( kan ju bli rätt många ägg...

finns det någon här inne som också har tagit en kur utan läkarens hjälp?? det som gör mig lite nervös är att ja inte ens har bokat tid till någon gyn;(

trevlig sommar :)) Jonnsan

• Svar på tråden någon som är pergotimeexpert
  • Mini Söderling

Jag har ätit utan att varit på kontroll , fast läkaren vet ju att jag äter och har fått barn så tidigare , gjort är gjort förstår känslan man vill ju så gärna men du kan ju kontakta gyn sen om du känner dig orolig annars är det väl bara invänta resultatet.
    Kram

• jonnsan83

Mini Söderling skrev 2009-07-17 16:34:30 följande:

Jag har ätit utan att varit på kontroll , fast läkaren vet ju att jag äter och har fått barn så tidigare , gjort är gjort förstår känslan man vill ju så gärna men du kan ju kontakta gyn sen om du känner dig orolig annars är det väl bara invänta resultatet.Kram
    tack för svaret=)) jag hade riktig mensvärk i ons så ja förmodar att det var min ägglossning..men hade sex i måndags och tor morgon=(hoppas det inte har blivit för sent=)) äter du pergo igen eller? kram
  • erikaw

jag har precis samma undran. Har oxå kvar tabletter sen graviditeten då jag fick min dotter. Det borde väl vara riskfritt att äta dom igen? Eller?!

Jonnsan83: Hur gick det för dig!?

Svar på tråden någon som är pergotimeexpert