Ung mamma stockholm
Hej alla unga mammor!
Finns det någon/några mammor som har lust att ses o sthlm? Fick mitt första barn den 29/5 och känner mig lite ensam om dagarna!
Hej alla unga mammor!
Finns det någon/några mammor som har lust att ses o sthlm? Fick mitt första barn den 29/5 och känner mig lite ensam om dagarna!
Kommer kanske, tar en timme att åka dit för mig..
Tubens familjer skrev 2009-09-07 13:15:29 följande:
Det är VARJE måndag!
Kl 12 till 16
nu på måndag trycker de som vill tröjor!
sen har vi lite annat som händer om man vill. Man väljer själv!
övre åldersgräns är 25!
KOMSI KOMSI!
fan jag som tänkte åka dit idag men istället sitter man hemma med feber och dunderförkylning :(
Kom nästa måndag!
Då gör vi pins!
Ni tar med er foton eller mobilen och en kabel till dator, usbminne!
Vi har pinsmaskin, fotoskrivare, fotopapper!
Ses nästa måndag!?????
Absolut!
Någon som har lust att träffas någon dag?
kom till Farsta på måndag! Alltid roligt att umgås med en massa mammor =) samt barnen får leka!
Jag kommer på måndag! :)
Känns lite dumt för mig att åka till farsta då jag inte kommer hinna vara där länge alls innan jag måste åka och hämta stora tjejen på dagis. Iofs kan jag ju ta med henne men tror inte hon tycker det är så kul med massa småttingar. Brukar det vara större barn där eller?
Det är väldigt blandat med barnens åldrar... testa en gång!
Oj, bara fyra dagar efter mig:O) jag känner desamma! adda mig dååå vavava:)
labaamba@hotmail.com
puss
Ni är alla välkomna till öppna förskolan för unga föräldrar som drivs av stadsmissionen! Daniel, som jobbade tidigare på Exist, och jag, Sanna, finns där måndag fm 9- 12, och i morgon em 12.30 till 15.30. Adressen är armfeltsgatan 2 baksidan av huset! Mer info finns på stadsmissionens hemsida. Välkomna allihopa!!!
åker gärna dit , vad kan man göra nu på måndag? har ni nått schema som ni kan lägga upp så man kan locka me sej ngn kompis på aktivitet...