• tjejen89

Ung mamma stockholm

Hej alla unga mammor!

Finns det någon/några mammor som har lust att ses o sthlm? Fick mitt första barn den 29/5 och känner mig lite ensam om dagarna!

• Svar på tråden Ung mamma stockholm
  • HoC

Kommer kanske, tar en timme att åka dit för mig..

• tjejen89

Tubens familjer skrev 2009-09-07 13:15:29 följande:

Hej alla!!!kom på måndagar till Tuben i centrala Farsta!Vägg i vägg med tunnelbanan!vi håller öppet för UNGA föräldrar och barn!Under hösten kommer vi ha babymassage, babyrythmik, barnteater, trötryck, pins och massor av annat skoj! Eller så kommer man bara hit och fikar och hänger lite med sin lilla ögonsten!Vi som jobbar här heter Ylva och Carro!KOMSI KOMSI!!!!
    Vilka tider är det som gäller? och är det varje måndag? gör det något om man inte kan komma denna måndag?
  • Tubens familjer

Det är VARJE måndag!
    Kl 12 till 16
    nu på måndag trycker de som vill tröjor!
    sen har vi lite annat som händer om man vill. Man väljer själv!
    övre åldersgräns är 25!
    KOMSI KOMSI!

• nordlund1

fan jag som tänkte åka dit idag men istället sitter man hemma med feber och dunderförkylning :(

• Tubens familjer

Kom nästa måndag!
    Då gör vi pins!
    Ni tar med er foton eller mobilen och en kabel till dator, usbminne!
    Vi har pinsmaskin, fotoskrivare, fotopapper!
    Ses nästa måndag!?????

• emmol

kom till Farsta på måndag! Alltid roligt att umgås med en massa mammor =) samt barnen får leka!

• Juhanna

Känns lite dumt för mig att åka till farsta då jag inte kommer hinna vara där länge alls innan jag måste åka och hämta stora tjejen på dagis. Iofs kan jag ju ta med henne men tror inte hon tycker det är så kul med massa småttingar. Brukar det vara större barn där eller?

• Tubens familjer

Det är väldigt blandat med barnens åldrar... testa en gång!

• unga familjer

Ni är alla välkomna till öppna förskolan för unga föräldrar som drivs av stadsmissionen! Daniel, som jobbade tidigare på Exist, och jag, Sanna, finns där måndag fm 9- 12, och i morgon em 12.30 till 15.30. Adressen är armfeltsgatan 2 baksidan av huset! Mer info finns på stadsmissionens hemsida. Välkomna allihopa!!!

• gottmebulle

åker gärna dit , vad kan man göra nu på måndag? har ni nått schema som ni kan lägga upp så man kan locka me sej ngn kompis på aktivitet...

Svar på tråden Ung mamma stockholm