• Anonym (fun)

pinsamma händelser under sex..

Har ni eller någon ni känner vart med om någon pinsam händelse under sexakten, eller kanske före/efter?

Dela med er, de finns en anonymknapp

• Svar på tråden pinsamma händelser under sex..
  • Anonym (Becka)

Precis.. Jag hade varit på toa under kvällen. Hade självklart duschat innan på dagen.

Studentpappa skrev 2018-10-06 16:36:42 följande:

Kanske la en kabel under kvällen?

• Anonym (J)
    Anonym (Becka) skrev 2018-10-07 10:22:29 följande:

Precis.. Jag hade varit på toa under kvällen. Hade självklart duschat innan på dagen.

Antingen är du ett troll är förbannat äcklig. Hur svårt är det att hålla sig ren??
  • Anonym (Anna)

Var hemma hos min första kille (var 16 vid tillfället),

Vi experimenterade mer smisk. Låg över hans knän och han daskade mig på de nakna skinkorna. Inte speciellt hårt men det lät högt. Hans mamma undrade tydligen vad som lät för hon öppnade dörren till hans rum...,

Trodde jag skulle dö!

• Anonym (Bobby)

Första gången jag skulle ligga var jag kanske 16 år. Det var över innan det hade börjat, kan man säga. Hon blev bara lite kladdig på ena benet. 

Hon är känd på teve så jag ser henne rätt ofta. Hoppas hon har glömt. Det har inte jag, tyvärr.

• Anonym (En grej)

Jag och två andra killar blev inbjudna av en tjej som ville ha oss alla tre samtidigt. Problemet var att hon var lite för sexig eller vad man skall säga och ingen av oss tre höll ut särskilt länge. Det blev väldigt pinsam stämning, följt av att hon skrattade, sen sa hon åt oss att gå hem.

• Anonym (Pinsamt)

När jag gjorde ifrån mig så kallade muspruttar och när män har varit så dåliga i sängen så det blir jättestelt. Det om något är pinsamt.

• Anonym (J)
    Anonym (Bobby) skrev 2018-08-29 15:44:08 följande:

Sonen på två år eller så sov i våra sängar. Vi satte igång. När vi låg i missionären klättrade han upp på min rygg och gungade med. Vi blev fulla i skratt, fick bryta där. Det var inget sexuellt, bara lite pinsamt.

Men skämtar du eller?? Så äckligt!
  • Anonym (Musik)

Min fru och jag var till en liten konsert. Hade dansat tät, och blev kåt.

Jag satt på en stol och hon kom till mig. Knappt upp mina byxor och tog ut min kuk.

Började att rida mig, mer och mer häftigt. Vi glömda bort alt var vi var. Till musiken stoppade, och ca. 2 000 till konserten tittade på oss.

Så härligt

• Anonym (Mimmi)

Jag är lärare på Komvux och det var en man som skulle byta inriktning i livet och plugga upp matematiken. Jag kände jag behövde mer tid för att lära ut än vad som gavs vid lektionerna. Sagt och gjort. Jag bjuder hem honom till mig en kväll för att gå igenom det han har störst problem med. Jag känner att jag når fram till honom pedagogiskt och när vi är klara så tar jag fram ett par vinglas och bjuder honom. Absolut ingen baktanke då med sex eller något, utan bara fira att vi var klara.

Vi blir att sitta i köket och prata om ditt och datt, livet i allmänhet, drömmar ja, det mesta, timmarna går. Vinglasen fylls på och dricks ur. Jag går och nattar min yngsta (4 år) som är hemma.

Återvänder till köket, mer vin och mer samtal och någonstans där känner vi väl att attraktionen börjar spira...

Det faller sig inte bättre än att vi börjar kyssas, kläderna åker av, jag börjar suga honom och sedan kliver på och rider honom på en av köksstolarna...vi byter ställning och han tar mig bakifrån lutad över köksbordet. Vi (eller jag...) blir allt mer högljudda varefter han tar mig allt intensivare. Just som han kommer i mig hörs ett "mamma!". Vi avbryter genast.

Då har min lille fyraåring vaknat. Han står med sin stora leksakskrokodil i högsta hugg i dörröppningen och springer fram och drämmer till killen med full kraft över låren med krokodilen.

Jag får trösta min fyraåring som trodde att killen gjorde illa mig. "Du skrek" sa han gråtandes och så fick jag trösta honom och glömde helt av killen som lommade iväg och det blev lite stelt när vi sågs på lektionen veckan efter. Vi pratade inte om det och träffades heller aldrig mer på "tu man hand"... Han klarade av sin kurs till slut.

När jag träffat män hemma hos mig efter det har jag sett till att barnen är hos deras pappor för att undvika fler pinsamheter.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Fk)

Länge sedan och inte under sex men lite jobbigt var det.

Jobbade en sommar på ett regemente som ung officer och utbildade värnpliktiga.

Gick ut en onsdag, hade en lugn torsdag så kunde ha kul. Hängde med en tjej hem, några år äldre än mig men vad tusen. Var 22 år och inte så kinkig.

Somnade där efter väl genomfört nattpass och dagen efer bjöd hon på frukost. När vi satt där med var sin kaffe gick hon och skulle väcka sonen som skulle iväg. Plötsligt står en av min beväringar i köket. Efter en pinsam tystnad säger han bara "God morgon Fänrik" och försvinner iväg.

• Anonym (Våta tjejen)

Hade sex i simhallstoaletten för ett par veckor sen. Jag uppe på knä bredvid handfatet och han tog mig bakifrån. Mitt i typ härligaste orgasmen nånsin drar han ut den och börjar trycka den i fel hål!! Fick panik och tog snabbt tag i hans kuk och vände mig om så snabbt att jag halkade ner på golvet. Mina ben kändes så svaga att jag inte vågade stiga upp och han bara stack och lämna dörren olåst. Fick krypa till dörren och låsa den!

Sen när jag gick till ångbastun märkte jag, när jag ren hade satt mig, att hans fru var där! Blickarna jag fick när hon gick ut måste väl ha varit inbillning, men kändes såå pinsamt!

• Anonym (Blod i flod)

När min dåvarande skulle överraska med övernattning på hotell. Jag hade varit ute och var bra dragen. Väl på rummet så flyger kläder åt alla håll. Bubblet öppna och vi har sex överallt. När hon suger av mig så är hon hårdhänt och strängen under ollonet går av. Blodet sprutar men i vår kåthet märket vi inte det förrän senare, att det gjorde ont absolut men är man kåt så är det tydligen inte så viktigt. Vaknar upp och det är blod i duschen, på kaklet i badrummet och sängen. 

som en slasherfilm möter Psycho. Slutade med en omskärelse för min del och ett sjukt minne att kunna berätta om. hotellpersonalen lär väl letat efter liket ett tag 😂

• Anonym (Gav min man näsblod)

Jag gav min man näsblod...med röven. Det krävs en väldigt specifik sak för att jag skall få orgasm. Jag kan vara ganska nära, så att jag känner att det är på väg av mer normala saker men hela vägen kräver något speciellt. 

Jag kom väldigt hårt, tappade balansen (jag sitter på huk ovanför hans ansikte) och gav honom näsblod med min röv. Ångesten var enorm för det var så mycket blod, jag trodde hans näsa kanske hade blivit knäckt (det var den som tur inte) men den blev svullen och blå. Jag är ganska överviktig, men jag har nog aldrig känt mig så överviktig som precis efter det :(

Efter det så  har jag ordentliga skor (hade även funkat med halksockar) och håller i något. 

• Bjorn Erik

Jag hade stämt träff med en kvinna. Vi skulle ha sex. Vad händer,,, jo hon börjar suga mig. Jag överdriver inte för jag kom efter typ 4 sekunder. Som Uggla sjunger. Gissa om det blev en konstig situation. Pinsamt värre. Tunga och fingrar på henne, så hon kunde få njuta. Sen var det tack å adjö🤣🤣

• Anonym (sexy)

Jag och sambon ligger i sängen och hon rider mig do låter jag ett finger glida över hennes anus det brukar jag göra men den här gången låter jag fingret sakta glida in i henne hon stönar högt och ålar sig -- jag frågar om jag skall fortsätta att pillat henne hon stönar fram - du får pilla hur mycket du vill.
    Vi fortsätter och hamnar till slut i missionären.
    Efter som den är praktisk när vi kör utan skydd och bara använder avbrutet.
    Helt plötsligt känner jag hennes finget i mitt anus och hon säger -jasså du gillar sånt här.
    Jag tappar helt kontrollen och sprutar i henne utan att hinna dra mig ur henne.
    Jag har aldrig tappat kontrollen vid avbrutet tidigare

• Anonym (Gutt)

Jag tror det var när jag sa till tjejen att hon var tight, fattade inte varför hon fnissade och kände att jag inte ens var inne. Hade hamnat med kuken i något slags ingenmansland mellan hennes röv och madrassen. 

Svar på tråden pinsamma händelser under sex..