• Anonym

Är jag bisexuell ändå? :-)

Jag har haft sex med några tjejer, har älskat sexet varje gång.
    Tänder på tjejer, lesbisk porrfilm och allt sånt.
    Men jag kan ALDRIG tänka mig att ha ett förhållande med en tjej..
    Kan man kalla sig bisexuell även om man bara har sexet med tjejer?
    Vad anser ni?
    Kan tillägga att jag har ett förhållande sen många år tillbaka (och ja, han vet om det och är positiv ) , kan det vara för att jag har ett förhållande jag inte kan tänka mig ett förhållande med tjejer annat än sex?
    Finns det fler som mig? Som är bisexuella, men inte kan bli förälskad i en av samma kön?

• Svar på tråden Är jag bisexuell ändå? :-)
  • Anonym (pffff)

Visst, jag skulle nog sätta etikett bisexuell på dig, om man nu vill sätta etiketter;)

Att du inte vill ha ett förhållande är ju mer en sociokulturell fråga, kanske är du påverkad av normerna tex? Eller det kan ju vara så enkelt som att du är nöjd med ditt heteroförhållande och inte har någon anledning att fundera över alternativ?

Lycka till i vilket fall:)

• Anonym

Anonym (pffff) skrev 2009-07-22 21:17:16 följande:

Visst, jag skulle nog sätta etikett bisexuell på dig, om man nu vill sätta etiketter;)Att du inte vill ha ett förhållande är ju mer en sociokulturell fråga, kanske är du påverkad av normerna tex? Eller det kan ju vara så enkelt som att du är nöjd med ditt heteroförhållande och inte har någon anledning att fundera över alternativ?Lycka till i vilket fall:)
    Tack, så kan det ju vara, det sistnämnda.
    Men å andra sidan finns det inte med i min värld att bli förälskad och bo eller vara tillsammans med en tjej..
    Men jag kanske ändrar mig.
    Däremot tycker jag tjejer/kvinnor är så mycket vackrare än män!
    Sexet är bättre oxå ( för det mesta ) .
    Kvinnokroppar så mjuka..
    Läpparna underbara..
    Nä nu måste jag sluta fantisera, innan det pirrar till rejält innanför stringtrosan!!
  • Anonym

Skönt! Det kunde lika gärna varit jag som skrev det du skriver här....älskar tjejsex, tjejer är snygga och sexiga och det pirrar i magen när jag tänker på det! Men förhållande...njae.....

• Anonym
    Anonym skrev 2009-07-22 21:30:13 följande:
    Skönt! Det kunde lika gärna varit jag som skrev det du skriver här....älskar tjejsex, tjejer är snygga och sexiga och det pirrar i magen när jag tänker på det! Men förhållande...njae.....
    Åh det finns fler som jag alltså?
    Mmm men jag tror ändå att vi kan lägga oss i " bisexuell facket ".
    För vi älskar ju kvinnokroppar.. Sex med tjejer.. Smekas och kyssas med en tjej... Mmmmmmmmmm... Nu är jag där IGEN!! Ska sluta tänka så.. Men jag hungrar snart ihjäl, 4 månader sen jag var med en tjej..
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-07-22 21:32:28 följande:
    Åh det finns fler som jag alltså? Mmm men jag tror ändå att vi kan lägga oss i " bisexuell facket ". För vi älskar ju kvinnokroppar.. Sex med tjejer.. Smekas och kyssas med en tjej... Mmmmmmmmmm... Nu är jag där IGEN!! Ska sluta tänka så.. Men jag hungrar snart ihjäl, 4 månader sen jag var med en tjej..
    Du är INTE ensam :) Jag längtar också! Hade ett tag ett litet kk förhållande eller vad man ska säga, mitt ex kallade henne min älskarinna...kanske lite så....
    Och jag anser att jag ligger i facket för bisexuella, men det är ju bara jag.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-07-22 21:37:38 följande:
    Du är INTE ensam :) Jag längtar också! Hade ett tag ett litet kk förhållande eller vad man ska säga, mitt ex kallade henne min älskarinna...kanske lite så....Och jag anser att jag ligger i facket för bisexuella, men det är ju bara jag.
    Hehe samma här!! Men hon är sällan i samma stad så man träffas typ 3-4 ggr om året bara... Snyft!!
    Men det är underbart då.. Riktigt vilt :-P
  • Anonym (norra)

här har ni en till norrlandstös

• Anonym (Bi i sånna fall)

Läst tråden..
    Å jag är också sån att ja kan inte tänka mig ett förhållande med en tjej.. men sex därimot..
    Bara tanken av sex med en tjej gör mig kåt.. :)
    Så då måste ja nog med lägga mig i samma "fack":P

• Anonym

Anonym (norra) skrev 2009-07-23 23:08:57 följande:

här har ni en till norrlandstös
    Aha, var i norrland?
  • Anonym

Anonym (Bi i sånna fall) skrev 2009-07-23 23:22:13 följande:

Läst tråden.. Å jag är också sån att ja kan inte tänka mig ett förhållande med en tjej.. men sex därimot.. Bara tanken av sex med en tjej gör mig kåt.. :)Så då måste ja nog med lägga mig i samma "fack":P
    Mmmmm då lägger vi oss i det facket
    Trodde jag var ovanlig som bara älskade sexet med tjejer, man aldrig skulle kunna tänka mig mer.. Men nu känns det bra att veta att det tydligen inte är så ovanligt
  • Anonym (Bi i sånna fall)
    Anonym skrev 2009-07-23 23:29:24 följande:
    Anonym (Bi i sånna fall) skrev 2009-07-23 23:22:13 följande:
    Mmmmm då lägger vi oss i det facket Trodde jag var ovanlig som bara älskade sexet med tjejer, man aldrig skulle kunna tänka mig mer.. Men nu känns det bra att veta att det tydligen inte är så ovanligt
    Tror de är vanligare än man tror.. Men älskar att se porr med tjejer som har sex. (har dock aldrig testat själv) Bara tanken gör så det pirrar i trosan å lite sådär oskyldigt blött;):D
  • Anonym (norra)
    Anonym skrev 2009-07-23 23:26:33 följande:
    Anonym (norra) skrev 2009-07-23 23:08:57 följande: Aha, var i norrland?
    långt upp...
  • Anonym

Anonym (norra) skrev 2009-07-23 23:37:13 följande:

långt upp...
    Okej, här är mellersta/södra Norrland
  • Anonym (norra)

ja norrland är ju lång så att säga, men här är det ju Lappland om man är exakt.

• Anonym (Dalarna)

Känner precis som er.
    lever gift med barn men vill så gärna vara med en tjej sexuellt.
    min man vat detta och det är ok.

nån i min närhet??? =)

• Anonym (Dalarna åxå)

Mjo en till i Dalarna, men skulle nog helst vilja träffa en singel så inga problem uppstår...

Svar på tråden Är jag bisexuell ändå? :-)