• Achillea

Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 2

Hej och välkommen till oss Guider på Familjeliv  
    vi är ett glatt gäng som gärna svarar på era frågor om Familjeliv, både gamla som nya medlemmar är varmt välkomna.
    Så har ni några frågor så tveka inte att ställa dom här, vi svarar så fort vi kan och beklagar om ett svar skulle dröjas.

Här är Listan på Familjelivs Guider, och ja det går även bra att ställa en fråga direkt till en av oss.

AasaC
    Achillea
    Anders Fru
    Angelzezzan
    Arvegil
    AtroCious
    Babybalo
    black dawn raise
    Blossi
    Boothwalker
    Bumms
    car
    Cellisen

Donno

elegi
    Felicia6
    ginana
    HNA
    hot fuss
    Hugo Boss
    HW06
    Kajsan
    kvinnan78
    La Lola

lia76
    Licens To Kiss
    Lúthien Inglorion
    Mammajessi
    Mandragora
    Meria
    mexisis
    Miracle Cats
    MissKaos
    Noas mamma
    RiaRa
    Rossan
    skåne tjej
    Steffi m Liam
    Suri
    Tasha78
    Thaleia
    tobiq

Quiet thoughts
    yttik
    Zchimla

Tidigare tråd www.familjeliv.se/Forum-5-298/m43428288.html

♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
  • Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 2
  • valkyrie
    Achillea skrev 2009-09-22 15:05:06 följande:
    Man kontaktar Roisindubh och visar sitt intresse, vet inte hur det ser ut med platser för fler guids men du kan alltid kontakta henne, det är hon som håller i etta
    tack. ska kolla det
  • valkyrie
    Achillea skrev 2009-09-22 15:05:06 följande:
    Man kontaktar Roisindubh och visar sitt intresse, vet inte hur det ser ut med platser för fler guids men du kan alltid kontakta henne, det är hon som håller i etta
    finns ingen som heter så.
  • Lollinonna

Hej!
    Är ny här och har nu ett flertal gånger försökt att köpa plus-tjänsten. Något är fel och jag undrar vad som händer. Jag har minst tre gånger knappat in kortnummer och allt sådant och sen har jag kommit till en sida som där det står något om banksäkerhet och sen så blir sidan halv.
    Hur ska jag göra för att köpa plus?

• Lollinonna

Detta är ju lysande.. har nu i ren desperation betalt med faktura. 50 kr i stället för 20 kr för en månad.. och jag har fortfarande inte plus.. Vad händer? Det känns inte så seriöst.

• SassaBarill

Hej,

har försökt "svsluta graviditeten" på mätarställningen, men den tickar fortfarande på. jag vill gärna ha kvar den i "historiken", men på något vis borde den väl gå att få den att sluta tick fr o m ett visst datum?

• Prisssan

Kan tyvärr inte svar på denna fråga då jag aldrig har använt graviditetsräknaren. Men det kommer säkert någon som kan

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Licens To Kiss
    SassaBarill skrev 2009-10-02 12:02:27 följande:
    Hej,har försökt "svsluta graviditeten" på mätarställningen, men den tickar fortfarande på. jag vill gärna ha kvar den i "historiken", men på något vis borde den väl gå att få den att sluta tick fr o m ett visst datum?
    Om du startar om mätaren kan du ha ett "slut" datum som du skriver in, då stannar mätaren och den finns i historik (den finns registrerad) Prova och återkom till mig om det inte funkar.
    Vecka 24, med sonen. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • SassaBarill

Licens To Kiss skrev 2009-10-03 10:44:39 följande:

Om du startar om mätaren kan du ha ett "slut" datum som du skriver in, då stannar mätaren och den finns i historik (den finns registrerad) Prova och återkom till mig om det inte funkar.
    Det gjorde jag innan jag skrev frågan här. Har gjort det nu igen, har satt att den skulle avslutas 9 september. Men den fortsätter att ticka..
  • Zimlis

DÖTT i TRÅDEN och tråden dör ändå snart - Gör nån en ny??

• Nicke

Gör en ny och posta länken här så kan jag klappa igen denna. :)

• Zimlis

Jag fixar det då.. blir lite pyssel då det tillkommit och fallit bort.. kommer snart

Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 2