• maadicken

    Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007

    {#lang_emotions_sunny}Nu pratar vi vidare igen! Mammorna med dom i särklass goaste ungarna! Och fler mirakel i tråden har vi fått, och ännu flera väntas.{#lang_emotions_sunny}Våra mirakelLakritsfia: Savannah & Leah - 070127, Syskon: Novali 090714, Björklinge
    Matillin: Matilda - 070201, Syskon: Linnea 080529, Stockholm
    Marick: Alice - 070202, Syskon: 4 bröder och 1 syster, Munkfors
    Love Actually: Sofie - 070209, Syskon: Charlie 080117, Sundsvall
    Elja75: Jesper - 070214, Sundsvall BF: 27 oktober
    Lindaiv: Korre - 070215, Stockholm
    LindaD: Simon - 070217, Enköping
    Kulta17: Molly - 070217
    Tujan: Vilhelm - 070221, Tomelilla
    Maadicken: Lukas - 070222, Karlstad
    Helenas: Agnes - 070222, Syskon: Malte 090602, Stockholm.
    Mexxie: Nellie - 070225, Vellinge
    Tedrickaren: Moa - 070227, Göteborg. BF 27 augusti
    Sialch: Oscar - 070301, Årsunda
    Dunderbara Vilja: Vilja - 070303, Malmö
    Tovsippan: Kasper - 070303
    Shakespear: Sander - 070303
    Celin: Walter - 070307, Stockholm
    Loppeloppan: Lova - 070320, Syskon: Hannes 040731, Malmö
    Lillskruttet: Tyra - 070321, Västerås


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    BLOGGAR

    Elja75: www.bilddagboken.se blablafamiljen,lösenord: Espen194
    LakritsFia: fiaeleonora.blogg.se
    Love Actually: ninamy.blogspot.com
    Tedrickaren: mammaydesign.blogspot.com
    Dunderbara Vilja: www.manuellaeriksson.wordpress.com (lösenord: ella)
    Loppeloppan: smabarnsbubbel.blogspot.com
    Linda D: www.SimonsLinda.blogg.se


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  • Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007
  • FiaEleonora

    sialch-
    låter häääääääääääärligt!!!!


    * Savannah, Leah o Novali - mina mirakelprinsessor *
  • TeDrickaren
    Grattis Elja med familj!!! {#lang_emotions_heart}

    Tujan: min syster var på Ullared den gången det hände, läskigt värre.
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • FiaEleonora

    tujan-
    men va??!!! vilka sjuka människor det finns.... Visst vet vi väl alla härinne att man kan bli rubbade av att vara barnlösa. Men vad faan, en egen gräns, hallå???


    * Savannah, Leah o Novali - mina mirakelprinsessor *
  • Marick
    {#lang_emotions_sunny} Grattis Elja till fina killen!{#lang_emotions_sunny}

    Mår du bra så här efteråt, å vad tycker Jesper om lillebror? Häsla hela familjen grattis o lycka till från oss, kram. Tänk alla dessa små mirakel

    Igår var vi på bio den där maken och jag, det var ganska gött att rymma hemifrån ett tag. Men det sa PJOFFFF i bakdäcket på ditvägen-punktering såklart kul för den där maken det...med maskindragna muttrar hihi. Han är stark som tur är så vi hann i tid t.om.
  • Elja75

    Tack Har ej fattat det riktigt än! Gick så fort från värkarna startade på fredag morgon, ja trodde jag var b-nödig Sen åkte vi med Jesper till min mor o far. Kom in på förlossning och låg där inne i ett vanligt rum med ctgkurva, var öppen 4 cm då vi kom in. Sen så gick det fort till 10 cm, men huvudet var fortfarande högt upp, så jag fick stå vid ett ståbord och gunga neråt, hihi, med lustgas, så knakade det till och så sprack hinnan och vattnet gick. Nu kan de gå fort sa dem Så upp i sängen och 15 minuter senare hade jag Lucas på bröstet Mitt blodtryck spökade ju under hela tiden och de hade koll, låg på BB fram till kvällen för de skulle kolla om det sänktes, vilket det gjorde. Sen fick jag gå hem under förutsättningen att min pappa kollade trycket varje dag i minst 3 dagar så det ligger under 140/90.

    Jesper är jätteduktig storebror Så försiktig och omtänksam
    Själv är jag trött, lycklig, har som molvärk i magen, livmodern drar nog ihop sig ff, mjölken har kommit igång rejält idag

    Ne de blev inget dollarn *fniss*

    Man kan inte fatta att den här lille prinsen legat i magen så länge, och gud så underbar han är, o lik storebror

    Kram på er alla


    Jesper är född 070214
  • Celin
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}STORT GRATTIS TILL ELJA MED FAMILJ{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}

    Vad skönt att han är här, och att det gick så bra som det gjorde. Han är jättefin

    Kramar från Celin o Walter
    Walleman, 070307
  • FiaEleonora

    åååh låter lite som en drömförlossning! UNDERBART! Han är bara SÅÅÅÅ söt!!!!!


    * Savannah, Leah o Novali - mina mirakelprinsessor *
  • Tujan

    Elja: JÄTTEGRATTIS till er lilla son!!! Jag är faktiskt väldigt avundsjuk!!!

  • FiaEleonora

    maadicken-
    Ser att du är online!!!! tråden går ut imorgon, lust att fixa en ny??? Du är ju en hejjare på det!!!!!


    * Savannah, Leah o Novali - mina mirakelprinsessor *
  • Tujan

    Lfia: Jag tänkte precis samma sak! Men Maadicken har inte skrivit här i tråden på LÄÄÄÄNNNGGEEE, hoppas att hon inte glömt oss, utan är inne å läser ibland, trots att hon inte skriver något!

  • FiaEleonora

    tujan-
    Du har rätt!!! Någon annan som vet hur man startar en tråd??? Har aldrig gjort det... Men jag kan ju försöka iförsig. Har det inte kommit en ny länk om typ 15 minuter har jag gett upp och då kanske ngn annnan kan prova??? *asg*

    Visst att mina barn kan vara lite gnälliga på em nu när de slutat sova middag. Men vad gör det när de sen somnar på 5 minuter?? Är ensam ikväll, Stefan är och lagar bilen.

    Började fixa halv 7 för jag tänkte att nu kan det ta tid men vad händer? Jo, vi läser saga, Novali ligger i Savannahs fotända, släcker alla lampor och så sätter jag mig på en stol brevid Savannahs säng. Novali gnäller ngn minut innan hon tar tutten men Leah somnar trots det. Savannah ligger och pular lite med sin gose och sen somnar hon med. Så sagan 10 min + somnar 5 min = 15 minuter.

    Nu ligger alla tre tjejerna i sina sängar och toksover. Och kl är bara 18.50. ME LIKE! Stefan kommer sent så nu ska jag bara NJUTA av egentid.


    * Savannah, Leah o Novali - mina mirakelprinsessor *
Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007